The Next Leap - The Next Leap
Beschrijving
Titel: The Next Leap
Schrijver: Hans J.C. Bakker
Bindingswijze: Paperback
EAN: 9781904879138
Conditie: Goed
Let op: Hieronder staat een algemene beschrijving van hoe wij onze conditietypes classificeren. Als u een nauwkeuriger beeld wilt of specifieke vragen heeft, stuur ons dan een bericht en we kijken het graag voor u na.
Conditie-omschrijvingen:
- Als Nieuw: Nauwelijks gebruikssporen, bijna als nieuw.
- Goed: Kan lichte gebruikssporen vertonen, zoals wat verkleuring of een naam op de schutbladen, maar doorgaans geen onderstrepingen of aantekeningen in de tekst.
- Redelijk: Boek in redelijke staat. Kan gebruikssporen vertonen, zoals verkleuring, leesvouwen in de rug, onderstrepingen, aantekeningen, lichte vervuiling aan de randen, ezelsoren of een kromme rug.
- Nieuw: Boek is nieuw.
Beschrijving:
Drawing upon on-the-job know-how from their client base and findings from their research, a team of consultants from KPMG, one of the world's leading consulting firms, lays out a practical framework for catapulting international companies to the next level of growth and increased profitability. Through interviews with CEOs and other executives from leading multinational corporations, including ABN AMRO, British Petroleum, Unilever, and Vodaphone, they examine how these companies have experienced dramatically different results in the face of the same brutal factorsconstantly evolving customer needs, a highly volatile economic environment, and rapid expansionthat less successful companies have encountered. Having determined that the accomplishment of substantial growth in global markets could only be realized via the development of effective partnerships and alliances with other organizations, they conclude that companies must increasingly rely on suppliers, clients, governments, and even competitors, as well as effectively manage this complex network in order to achieve significant gains.