The editorial age

€ 7,00
Ophalen of Verzenden
20sinds 20 mar. '25, 22:13
Deel via
of

Beschrijving

Titel: The editorial age

Schrijver: Ebele Wybenga

Bindingswijze: Paperback

EAN: 9789491560439

Conditie: Goed

Let op: Hieronder staat een algemene beschrijving van hoe wij onze conditietypes classificeren. Als u een nauwkeuriger beeld wilt of specifieke vragen heeft, stuur ons dan een bericht en we kijken het graag voor u na.

Conditie-omschrijvingen:
- Als Nieuw: Nauwelijks gebruikssporen, bijna als nieuw.
- Goed: Kan lichte gebruikssporen vertonen, zoals wat verkleuring of een naam op de schutbladen, maar doorgaans geen onderstrepingen of aantekeningen in de tekst.
- Redelijk: Boek in redelijke staat. Kan gebruikssporen vertonen, zoals verkleuring, leesvouwen in de rug, onderstrepingen, aantekeningen, lichte vervuiling aan de randen, ezelsoren of een kromme rug.
- Nieuw: Boek is nieuw.

Beschrijving:
A MUST-READ FOR JOURNALISTS, PUBLISHERS, BRAND OWNERS, PUBLIC RELATIONS PROFESSIONALS AND ADVERTISING CREATIVES.

Today, advertisers are facing an attention crisis while independent media are shrinking. These trends force journalism and advertising to blend. The Editorial Age ushers in a new era, and introduces:
* pioneering brands that earn attention and credibility by producing media of journalistic quality, including Acne, Google, Mr Porter, Weight Watchers, and Louis Vuitton Moët Hennessy.
* emerging media companies that combine independent publishing with creative services for brands, including VICE, Forbes, Monocle and The Church of London.
* essential principles to safeguard journalistic integrity, protect the public, and avoid damaged reputations.

This book shows the importance of independent thinking, editorial talent, and an original voice to survive in tomorrow's media industry. It clarifies expressions like branded content, customer media, content marketing, branded journalism and native advertising.

Amsterdam-based journalist Ebele Wybenga (1987) writes about contemporary culture, brands, and advertising. He contributes to the weekend edition of newspaper NRC Handelsblad and is a columnist for Adformatie, the journal of the Dutch advertising and media industry.

Advertentienummer: a1511917158