Everyone is adDesigner in the age of social media
Beschrijving
Titel: Everyone is adDesigner in the age of social media
Schrijver: Mieke Gerritzen
Bindingswijze: Paperback
EAN: 9789063692278
Conditie: Goed
Let op: Hieronder staat een algemene beschrijving van hoe wij onze conditietypes classificeren. Als u een nauwkeuriger beeld wilt of specifieke vragen heeft, stuur ons dan een bericht en we kijken het graag voor u na.
Conditie-omschrijvingen:
- Als Nieuw: Nauwelijks gebruikssporen, bijna als nieuw.
- Goed: Kan lichte gebruikssporen vertonen, zoals wat verkleuring of een naam op de schutbladen, maar doorgaans geen onderstrepingen of aantekeningen in de tekst.
- Redelijk: Boek in redelijke staat. Kan gebruikssporen vertonen, zoals verkleuring, leesvouwen in de rug, onderstrepingen, aantekeningen, lichte vervuiling aan de randen, ezelsoren of een kromme rug.
- Nieuw: Boek is nieuw.
Beschrijving:
The growth of design schools seems unstoppable. Designers born after 1980 have a totally different view of visual culture, aesthetic products, creative vision, and history from that of their predecessors. Communication aesthetics are in an ever-temporary state; design has become a dynamic and unstable area. All these developments pose new questions to the status of the designer and the trade. With visual contributions, quotations, and short essays from dozens of international designers, thinkers, critics, and strategists, this book presents a new manifesto for the design economy of 2010 and beyond.