Grafisch Ontwerp: Waar Is Het Voor Nodig>

€ 6,50
Ophalen of Verzenden
10sinds 21 mar. '25, 00:42
Deel via
of

Beschrijving

Titel: Grafisch Ontwerp: Waar Is Het Voor Nodig>

Schrijver: Alice Twemlow

Bindingswijze: Hardcover

EAN: 9789063691394

Conditie: Goed

Let op: Hieronder staat een algemene beschrijving van hoe wij onze conditietypes classificeren. Als u een nauwkeuriger beeld wilt of specifieke vragen heeft, stuur ons dan een bericht en we kijken het graag voor u na.

Conditie-omschrijvingen:
- Als Nieuw: Nauwelijks gebruikssporen, bijna als nieuw.
- Goed: Kan lichte gebruikssporen vertonen, zoals wat verkleuring of een naam op de schutbladen, maar doorgaans geen onderstrepingen of aantekeningen in de tekst.
- Redelijk: Boek in redelijke staat. Kan gebruikssporen vertonen, zoals verkleuring, leesvouwen in de rug, onderstrepingen, aantekeningen, lichte vervuiling aan de randen, ezelsoren of een kromme rug.
- Nieuw: Boek is nieuw.

Beschrijving:
Dit handboek is een waardevolle gids in de wereld van grafisch ontwerp. Het onderzoekt welke factor nu juist van grafisch ontwerp een succes maakt en hoe het communiceert met zijn publiek. Maar Grafisch ontwerp: waar is het goed voor? is niet alleen een dieptestudie naar succesvol design, het is ook een overweldigend portfolio vol cutting-edge werk van designers en studio's wereldwijd. Vol werk dat ver boven het gemiddelde uitstijgt. Het boek plaatst bovendien eigentijds ontwerp in de context van sleutelgebeurtenissen uit de ontwerpgeschiedenis.
Grafisch ontwerpen: waar is het goed voor? geeft een overzicht van de deelgebieden die op dit moment binnen het vak grafisch ontwerpen in beweging zijn. Wat zijn de jongste tendensen binnen de typografie, bewegwijzering, reclame, tentoonstellingsvormgeving? Welke impact heeft de doorbraak van nieuwe disciplines als VJ-ing, game design, softwareontwikkeling en interactief design op het vakgebied?
Grafisch ontwerpers uit de hele wereld worden geconfronteerd met boeiende maar lastige uitdagingen: nieuwe technologieën, nieuwe tactieken om de consument te benaderen, een publiek dat eigen ideeën heeft over vormgeving en typografie, wereldwijde communicatie en multiculturele invloeden. Over kruisbestuivingen tussen culturen en disciplines, ethiek en milieuvraagstukken, technologie en theorie.
Verplichte kost voor alle grafische ontwerpers en studenten.

Advertentienummer: a1511919291