Hebbes
Beschrijving
Titel: Hebbes
Schrijver: Adriaan Oomen
Bindingswijze: Paperback
EAN: 9789052619422
Conditie: Goed
Let op: Hieronder staat een algemene beschrijving van hoe wij onze conditietypes classificeren. Als u een nauwkeuriger beeld wilt of specifieke vragen heeft, stuur ons dan een bericht en we kijken het graag voor u na.
Conditie-omschrijvingen:
- Als Nieuw: Nauwelijks gebruikssporen, bijna als nieuw.
- Goed: Kan lichte gebruikssporen vertonen, zoals wat verkleuring of een naam op de schutbladen, maar doorgaans geen onderstrepingen of aantekeningen in de tekst.
- Redelijk: Boek in redelijke staat. Kan gebruikssporen vertonen, zoals verkleuring, leesvouwen in de rug, onderstrepingen, aantekeningen, lichte vervuiling aan de randen, ezelsoren of een kromme rug.
- Nieuw: Boek is nieuw.
Beschrijving:
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemddat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen vaneen marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering vande klant zouden uitgaan?Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiële)klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert.Adriaan Oomen studeerde Communicatiewetenschappen en Marketing aan de RadboudUniversiteit Nijmegen. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring als marketeer encommunicatiemanager bij TNT Post, Reaal en Rabobank. Adriaan won diverse prijzenmet de beroemde 'Jochem de Bruin'-campagne bij de Rabobank, waaronder de titel'Adverteerder van het Jaar' in 2004 en een 'Gouden Effi e' in 2005. Zijn bureauADDFOCUS helpt merken aan een scherpe en onderscheidende positionering.www.addfocus.nl