Brand Sense

€ 6,97
Ophalen of Verzenden
40sinds 21 mar. '25, 12:56
Deel via
of

Beschrijving

Titel: Brand Sense

Schrijver: Martin Lindstrom

Bindingswijze: Losbladig

EAN: 9780749460570

Conditie: Goed

Let op: Hieronder staat een algemene beschrijving van hoe wij onze conditietypes classificeren. Als u een nauwkeuriger beeld wilt of specifieke vragen heeft, stuur ons dan een bericht en we kijken het graag voor u na.

Conditie-omschrijvingen:
- Als Nieuw: Nauwelijks gebruikssporen, bijna als nieuw.
- Goed: Kan lichte gebruikssporen vertonen, zoals wat verkleuring of een naam op de schutbladen, maar doorgaans geen onderstrepingen of aantekeningen in de tekst.
- Redelijk: Boek in redelijke staat. Kan gebruikssporen vertonen, zoals verkleuring, leesvouwen in de rug, onderstrepingen, aantekeningen, lichte vervuiling aan de randen, ezelsoren of een kromme rug.
- Nieuw: Boek is nieuw.

Beschrijving:
From the 'new car' aroma to the crunch of Kellog's cornflakes, understand how to appeal to the neglected senses: touch, taste and smell, and enter the new frontier of branding.



That gratifying new car smell is actually a manufactured "new car" aroma. The sound of Kellogg's cornflakes crunching in our mouths is created in sound labs. Singapore Airlines has patented the smell in its cabins. Branding has reached a new frontier. In the future brands will have to appeal to the neglected senses: touch, taste, and smell. In this fully updated new edition of Brand Sense, Martin Lindstrom shows how it can be done. Drawing on the most extensive worldwide study ever conducted of the sensory perceptions of consumers, he shows how a two-sense product can become a five-sense phenomenon. With a foreword from Philip Kotler, this groundbreaking book provides innovative branding tools for evaluating where a brand is on the sensory scale, analyzing its sensory potential and giving it a clear pathway to optimize its sensory appeal. Companies like Cadillac, Apple, Mercedes-Benz, Nokia, Louis Vuitton, Nestle and Disney have all recently adopted a sensory approach, and have seen their brands sizzle under this new direction. Anyone who wants a competitive edge can't afford to neglect this book. It's guaranteed to optimize the value of any marketer's budget in the most visionary way.

Advertentienummer: a1511986224