Beschrijving

Titel: British design and art direction 1990. The 28th annual of the best of British advertising, television, graphic, product and editorial design.

Schrijver: Booth-Clibborn, Edward

Bindingswijze: Hardcover

EAN: 9780904866834

Conditie: Goed

Let op: Hieronder staat een algemene beschrijving van hoe wij onze conditietypes classificeren. Als u een nauwkeuriger beeld wilt of specifieke vragen heeft, stuur ons dan een bericht en we kijken het graag voor u na.

Conditie-omschrijvingen:
- Als Nieuw: Nauwelijks gebruikssporen, bijna als nieuw.
- Goed: Kan lichte gebruikssporen vertonen, zoals wat verkleuring of een naam op de schutbladen, maar doorgaans geen onderstrepingen of aantekeningen in de tekst.
- Redelijk: Boek in redelijke staat. Kan gebruikssporen vertonen, zoals verkleuring, leesvouwen in de rug, onderstrepingen, aantekeningen, lichte vervuiling aan de randen, ezelsoren of een kromme rug.
- Nieuw: Boek is nieuw.

Beschrijving:
Uitgever The Designers and Art Directors Association of London 1990

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Amsterdam
1x bekeken
0x bewaard
Sinds 27 aug '25
Advertentienummer: a1517149553