Engel der vergetenen. Konsalik. Uit 1974€ 4,99
Sneller naar het merkenparadijs. Frank Haveman. uit 2009
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
180sinds 26 jan. '25, 09:10
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2009
AuteurFrank Haveman
Beschrijving
Sneller naar het merkenparadijs.
Frank Haveman.
met evolutionary branding
Genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs 2009
De evolutietheorie is - wonderlijk genoeg - tot op heden nauwelijks op merken losgelaten. Dat, terwijl het een van de meest succesvolle theorieën is die we kennen en ze in staat is licht in de rommelige duisternis te brengen.
Door de bril van Evolutionary Branding ga je merken en mensen plotseling beter begrijpen. Je krijgt beter zicht op wat de relevante behoeften zijn waar succesvolle merken op inspelen. Je krijgt beter zicht op de belangrijkste signalen die merken maken. Je zult, kortom, sneller naar het merkenparadijs gaan.
Frank Haveman is merkstrateeg.
Nederlands tweedehandsboek
ISBN 9789059723337
uit 2009, 1e druk
256 pagina's
Afmetingen: 17.5 x 25 x 2.1 cm
Hardcover
Uitgever: Eburon
Boek heeft weinig gebruikerssporen, zie ook foto's
Vaste prijs € 7.50
Een gedeelte van de opbrengst gaat naar een goed doel, regelmatig een ander goed doel.
Neem een kijkje op mijn website esthersboekenplank voor alle boeken.
Dagelijks komen er op de website meerdere "nieuwe" tweedehands boeken bij.
Neem een kijkje bij mijn andere advertenties voor nog meer leesinspiratie.
(d164-002)
Er bestaat een kleine kans dat het via mijn website is verkocht, dit wordt elke werkdag aangepast indien nodig.)
Frank Haveman.
met evolutionary branding
Genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs 2009
De evolutietheorie is - wonderlijk genoeg - tot op heden nauwelijks op merken losgelaten. Dat, terwijl het een van de meest succesvolle theorieën is die we kennen en ze in staat is licht in de rommelige duisternis te brengen.
Door de bril van Evolutionary Branding ga je merken en mensen plotseling beter begrijpen. Je krijgt beter zicht op wat de relevante behoeften zijn waar succesvolle merken op inspelen. Je krijgt beter zicht op de belangrijkste signalen die merken maken. Je zult, kortom, sneller naar het merkenparadijs gaan.
Frank Haveman is merkstrateeg.
Nederlands tweedehandsboek
ISBN 9789059723337
uit 2009, 1e druk
256 pagina's
Afmetingen: 17.5 x 25 x 2.1 cm
Hardcover
Uitgever: Eburon
Boek heeft weinig gebruikerssporen, zie ook foto's
Vaste prijs € 7.50
Een gedeelte van de opbrengst gaat naar een goed doel, regelmatig een ander goed doel.
Neem een kijkje op mijn website esthersboekenplank voor alle boeken.
Dagelijks komen er op de website meerdere "nieuwe" tweedehands boeken bij.
Neem een kijkje bij mijn andere advertenties voor nog meer leesinspiratie.
(d164-002)
Er bestaat een kleine kans dat het via mijn website is verkocht, dit wordt elke werkdag aangepast indien nodig.)
Advertentienummer: m2227736713
Populaire zoektermen
Overige Boeken in Boekenboeken gezocht in Overige Boekentweedehands boeken in Overige Boekenbeatrix in Overige Boekenenkhuizer almanak in Overige Boekenturkse boekenDieren en Toebehoren in Overige Boekenhet boek met alle antwoorden in Overige Boekenmeeste mensen deugen in Overige Boekenrussische boeken tweedehandsgeboortejaar in Overige Boekenarendsoog in Overige Boekenhelweek in Overige Boekenhistori in Overige Boekenmercedes 18 inch in Banden en Velgenikea vaas hella jongerius in Vazenschroefset e46 in Ophanging en Onderstelfruitkisten kast in Kistenmahonie in Kastenvintage buffetiveco daily velgen in Auto-onderdelentrust tetris48 cm in Racefietsenblauw emaille pannen in Emaille