R. Mulder - Basisprincipes van Mediamarketing

€ 2,00
Ophalen of Verzenden
210sinds 3 feb. '25, 21:21
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2011
AuteurR. Mulder

Beschrijving

Ondertitel: media in tijden van overvloed

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 200

Dit boek gaat in op de volgende vragen: hoe valt er voor media bedrijven nog geld te verdienen met informatie en vermaak en wat is daar dan de meest aangewezen manier voor? Het antwoord op deze vragen is niet makkelijk te geven en zeker niet eenduidig.Veel van de huidige ontwikkelingen op het gebied van media en entertainment zijn spannend en interessant, maar het is niet zo dat alle veranderingen in het voordeel zijn van degenen die met media hun geld proberen te verdienen, integendeel. Het aanbod van informatie en vermaak is explosief gestegen en onder invloed van digitalisering en illegaliteit lijken gratis en goedkoop de norm geworden. Dit maakt het lastig om voor veel soorten content nog een redelijke prijs te bedingen. Bovendien heeft de adverteerder inmiddels zo veel keuze dat ook hij niet langer een zekere bron van inkomsten vormt.Nieuwe, hippe start-ups zijn bezig om met grote hardnekkigheid de markt te veroveren...
Advertentienummer: m2231147191