- geluk op het werk Scott Adamss 9789020936742 #Bieden
Als disney de baas was in uw ziekenhuis F. Lee 9789035230538
Bieden
Ophalen of Verzenden
70sinds 13 apr. '25, 09:08
Kenmerken
ConditieGelezen
Beschrijving
Mijn MarktplaatsAls disney de baas was in uw ziekenhuis F. Lee 9789035230538BiedenOphalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL vanaf € 3,95Thuisbezorgd via PostNL vanaf € 4,25Kopersbescherming beschikbaar62x bekeken0x bewaardLoopt af op 14 apr. 25VerlengenVerwijderWijzigReserveerJouw advertentieHoogLaagSneller verkopenEerder gezien worden in de categorie Overige Boeken?
Bel 0900 41 11 111 en toets je code in: 221 569 856 7 # (€ 1,90 p.g.)CategorieBoeken
Overige Boeken
KenmerkenConditie
GelezenBeschrijvingAls disney de baas was in uw ziekenhuis9 1/2 dingen die u anders zou doen
Auteur: Fred Lee
Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest. Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmc Lee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben. Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf Groep Tevredenheid van patiënten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden. Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen. Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer. Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid. Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala klinieken Een heerlijk boek waarin het echt gaat om de patiënt. Iedereen die in de zorg werkt, zal genieten van de herkenbare voorbeelden en anekdotes. Fred Lee weet op boeiende wijze verband te leggen tussen compassie voor de patiënt, excellente organisaties en het verkrijgen van loyale patiënten. Tjitske Binkhorst, manager Patiënt-op-1, Kwaliteitsinstituut voor de gezondheidszorg CBO Het zoveelste boek over patiëntvriendelijkheid? Het zoveelste boek over respectvolle bejegening? Integendeel! Fred Lee biedt concrete, vernieuwende en inspirerende handvatten om hoffelijkheid in elke vezel van een ziekenhuis te verankeren. Een must als je goede zorgverlening een warm hart toedraagt. Klaas Soesbeek, senior adviseur kwaliteit, Groene Hart Ziekenhuis
11 k56
Thuisbezorgd via DHL vanaf € 3,95Thuisbezorgd via PostNL vanaf € 4,25Kopersbescherming beschikbaar62x bekeken0x bewaardLoopt af op 14 apr. 25VerlengenVerwijderWijzigReserveerJouw advertentieHoogLaagSneller verkopenEerder gezien worden in de categorie Overige Boeken?
Bel 0900 41 11 111 en toets je code in: 221 569 856 7 # (€ 1,90 p.g.)CategorieBoeken
Overige Boeken
KenmerkenConditie
GelezenBeschrijvingAls disney de baas was in uw ziekenhuis9 1/2 dingen die u anders zou doen
Auteur: Fred Lee
Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest. Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmc Lee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben. Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf Groep Tevredenheid van patiënten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden. Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen. Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer. Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid. Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala klinieken Een heerlijk boek waarin het echt gaat om de patiënt. Iedereen die in de zorg werkt, zal genieten van de herkenbare voorbeelden en anekdotes. Fred Lee weet op boeiende wijze verband te leggen tussen compassie voor de patiënt, excellente organisaties en het verkrijgen van loyale patiënten. Tjitske Binkhorst, manager Patiënt-op-1, Kwaliteitsinstituut voor de gezondheidszorg CBO Het zoveelste boek over patiëntvriendelijkheid? Het zoveelste boek over respectvolle bejegening? Integendeel! Fred Lee biedt concrete, vernieuwende en inspirerende handvatten om hoffelijkheid in elke vezel van een ziekenhuis te verankeren. Een must als je goede zorgverlening een warm hart toedraagt. Klaas Soesbeek, senior adviseur kwaliteit, Groene Hart Ziekenhuis
11 k56
Advertentienummer: m2256782014
Populaire zoektermen
Overige Boeken in Boekenboeken gezocht in Overige Boekentweedehands boeken in Overige Boekenbeatrix in Overige Boekenenkhuizer almanak in Overige Boekenturkse boekenDieren en Toebehoren in Overige Boekenhet boek met alle antwoorden in Overige Boekener is er hier maar een de baasmeeste mensen deugen in Overige Boekenrussische boeken tweedehandsgeboortejaar in Overige Boekenarendsoog in Overige Boekenhelweek in Overige Boekenikea fauteuil leer in Fauteuilsbuttkickerbeamer 12 voltmamalicious jurkmarc jacobs bandlego kasteel ridders in Duplo en Legogolf 3 grill in Auto-onderdelenbasisboek kwalitatief onderzoek baardaautoradio nijkerkkadobon bril