En wat als dit Liefde is - Sophie van der StapBieden
Op de koop toe Weggevertjes in Nederland
Bieden
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 4,35
10sinds 22 mei. '25, 15:35
Kenmerken
ConditieGelezen
Jaar (oorspr.)1994
AuteurDiverse schrijvers
Beschrijving
Op de koop toe Weggevertjes in Nederland - redactie;
N. Herweijer - H.R. Tupan en R.A.C. van Bergen - Waanders Uitgeverij 1994 ism Historisch Museum Rotterdam en Gemeente Musea Deventer en Drents Museum Assen - = ex-bibliotheek-exemplaar dus hardcover gemaakt van paperback en met boeklon overtrokken ea bibliotheekkenmerken en in goede tot prima staat.
Reclame speelt in ons dagelijks leven een grote rol. Al dan niet bewust worden wij via de massamedia geconfronteerd met nieuwe campagnes. Het maken van reclame voor een product of voor een firma is tegenwoordig een ingeburgerd verschijnsel. Dit lag duidelijk anders in het begin van de 20e eeuw toen ondernemers aarzelend de voordelen van het maken van effectieve reclame begonnen in te zien. Het was in die tijd dat vooruitstrevende ondernemers begonnen na te denken op welke manier zij klanten aan zich konden binden. Natuurlijk plaatste men al advertenties in kranten en tijdschriften, maar nieuw was dat men speciale 'weggevertjes' bij de producten begon in te sluiten of geschenken door het inwisselen van zogenaamde 'bons' verstrekte. Een aantal fabrikanten zag de koppeling tussen produkt en klantenbinding heel goed in. Onder het reclamebiljet van Zeepfabriek De Klok dat op de omslag staat afgebeeld, luidt de tekst dan ook: De zeep zal in kwaliteit, het cadeau in waarde uw verwachting overtreffen'.
Over deze weggevertjes, geschenken en cadeau's gaat dit boek, dat een onderbelicht deel van de Nederlandse reclamegeschiedenis beschrijft.
verzendkosten voor koper - ophalen kan ook
N. Herweijer - H.R. Tupan en R.A.C. van Bergen - Waanders Uitgeverij 1994 ism Historisch Museum Rotterdam en Gemeente Musea Deventer en Drents Museum Assen - = ex-bibliotheek-exemplaar dus hardcover gemaakt van paperback en met boeklon overtrokken ea bibliotheekkenmerken en in goede tot prima staat.
Reclame speelt in ons dagelijks leven een grote rol. Al dan niet bewust worden wij via de massamedia geconfronteerd met nieuwe campagnes. Het maken van reclame voor een product of voor een firma is tegenwoordig een ingeburgerd verschijnsel. Dit lag duidelijk anders in het begin van de 20e eeuw toen ondernemers aarzelend de voordelen van het maken van effectieve reclame begonnen in te zien. Het was in die tijd dat vooruitstrevende ondernemers begonnen na te denken op welke manier zij klanten aan zich konden binden. Natuurlijk plaatste men al advertenties in kranten en tijdschriften, maar nieuw was dat men speciale 'weggevertjes' bij de producten begon in te sluiten of geschenken door het inwisselen van zogenaamde 'bons' verstrekte. Een aantal fabrikanten zag de koppeling tussen produkt en klantenbinding heel goed in. Onder het reclamebiljet van Zeepfabriek De Klok dat op de omslag staat afgebeeld, luidt de tekst dan ook: De zeep zal in kwaliteit, het cadeau in waarde uw verwachting overtreffen'.
Over deze weggevertjes, geschenken en cadeau's gaat dit boek, dat een onderbelicht deel van de Nederlandse reclamegeschiedenis beschrijft.
verzendkosten voor koper - ophalen kan ook
Advertentienummer: m2270851566
Populaire zoektermen
Overige Boeken in Boekenboeken gezocht in Overige Boekentweedehands boeken in Overige Boekenbeatrix in Overige Boekenenkhuizer almanak in Overige Boekenturkse boekenDieren en Toebehoren in Overige Boekenhet boek met alle antwoorden in Overige Boekenmeeste mensen deugen in Overige Boekente koop in hankrussische boeken tweedehandsgeboortejaar in Overige Boekenarendsoog in Overige Boekenhelweek in Overige Boekenkampeerkampioen aanbiedingeiken vat 10 literklassiek keyboardhollie hobbystatafel kleedland rover discovery 4 grillcream lpsierlijst audi in Auto-onderdelennascar auto in Hobby en Vrije tijdhoofdbord bed los