Harold Kushner Niets meer te wensen en toch niet gelukkig€ 10,00
Daniel Goleman Emotionele Intelligentie + In de Praktijk
€ 18,00
Verzenden
Verzenden voor € 4,40
130sinds 15 mei. '24, 12:08
Kenmerken
ConditieNieuw
Beschrijving
OMNIBUS
De twee bestsellers van Goleman nu in één handige editie! Emotionele intelligentie De psycholoog Daniel Goleman introduceerde als eerste voor een breed publiek het begrip emotionele intelligentie (EQ), het belang van emotionele ABC. Het voelende brein bezit zelfkennis, zelfbeheersing, geestdrift, en het vermogen eigen emoties te herkennen en jezelf te motiveren. Emotionele vaardigheden blijken niet alleen belangrijker te zijn dan rationele, zij zijn van doorslaggevend belang voor succes in werk, relaties en voor ons lichamelijk welbevinden. 'Emotionele intelligentie' verscheen in 25 talen. Emotionele intelligentie in de praktijk 'Emotionele intelligentie' is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ouders en opvoeders, onderwijzers en verzorgers, iedereen heeft inmiddels te maken met de boodschap die Daniel Goleman de wereld in zond. Goleman onderzocht het effect van emotionele intellegentie in bedrijven - of van het gebrek daaraan. Hij laat zien hoe het succes van een bbedrijf in hoge mate samenhangt met het onderkennen en goed hanteren van emoties. Hij bewijst dat voor een goed bedrijfsresultaat de emotionele vaardigheden van elke medewerker - van de jongste bediende tot de hoogste bestuurder - twee keer zo belangrijk zijn als intellectuele of technische vaardigheden. En het goede nieuws is dat emotionele intelligentie te leren is! Via research, analyse en gesprekken met managers, bestuurders en mensen op de werkvloer van bedrijven in de hele wereld, beschrijft Daniel Goleman een nieuw paradigma voor het bedrijfsleven. In zijn eigen woorden: 'De regels op het werk zijn aan het veranderen. We worden steeds meer op een nieuwe manier beoordeeld: niet alleen of we slim en compentent genoeg zijn, maar vooral hoe goed we onszelf en anderen kunnen beoordelen en hanteren.' 'Emotionele intelligentie in de praktijk' beschrijft deze revolutie en het effect van emotionele intelligentie op bedrijf en organisatie en op mensen die er werken. Tevens bevat dit boek hulpmiddelen en een test om de 'EQ-factor' voor uzelf of uw bedrijf in kaart te brengen en te optimaliseren.
pakket
NIEUW, LICHTE VERKLEURING, VASTE PRIJS
De twee bestsellers van Goleman nu in één handige editie! Emotionele intelligentie De psycholoog Daniel Goleman introduceerde als eerste voor een breed publiek het begrip emotionele intelligentie (EQ), het belang van emotionele ABC. Het voelende brein bezit zelfkennis, zelfbeheersing, geestdrift, en het vermogen eigen emoties te herkennen en jezelf te motiveren. Emotionele vaardigheden blijken niet alleen belangrijker te zijn dan rationele, zij zijn van doorslaggevend belang voor succes in werk, relaties en voor ons lichamelijk welbevinden. 'Emotionele intelligentie' verscheen in 25 talen. Emotionele intelligentie in de praktijk 'Emotionele intelligentie' is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ouders en opvoeders, onderwijzers en verzorgers, iedereen heeft inmiddels te maken met de boodschap die Daniel Goleman de wereld in zond. Goleman onderzocht het effect van emotionele intellegentie in bedrijven - of van het gebrek daaraan. Hij laat zien hoe het succes van een bbedrijf in hoge mate samenhangt met het onderkennen en goed hanteren van emoties. Hij bewijst dat voor een goed bedrijfsresultaat de emotionele vaardigheden van elke medewerker - van de jongste bediende tot de hoogste bestuurder - twee keer zo belangrijk zijn als intellectuele of technische vaardigheden. En het goede nieuws is dat emotionele intelligentie te leren is! Via research, analyse en gesprekken met managers, bestuurders en mensen op de werkvloer van bedrijven in de hele wereld, beschrijft Daniel Goleman een nieuw paradigma voor het bedrijfsleven. In zijn eigen woorden: 'De regels op het werk zijn aan het veranderen. We worden steeds meer op een nieuwe manier beoordeeld: niet alleen of we slim en compentent genoeg zijn, maar vooral hoe goed we onszelf en anderen kunnen beoordelen en hanteren.' 'Emotionele intelligentie in de praktijk' beschrijft deze revolutie en het effect van emotionele intelligentie op bedrijf en organisatie en op mensen die er werken. Tevens bevat dit boek hulpmiddelen en een test om de 'EQ-factor' voor uzelf of uw bedrijf in kaart te brengen en te optimaliseren.
pakket
NIEUW, LICHTE VERKLEURING, VASTE PRIJS
Advertentienummer: m2115262852
Populaire zoektermen
leven in je leven in Psychologiepatronen doorbreken in Psychologiepsychologie studieboekenjan geurtz in Psychologieillusies ingeborg bosch in Psychologiestatistiek voor de psychologie in PsychologiePsychologie in Boekenontwikkelingspsychologie in Psychologiealfons in Psychologiecladder in Psychologieethiek in Psychologiefreud in Psychologiemindfck in Psychologienlp in Psychologiepaperback in Psychologiejohn deere 930bomberjack oranje in Kleding & Herencardan bmw r 1100gegraveerd raamlepel leiden in Antiek en Kunst