Lamar Qayoumi - Doeltreffend beïnvloeden€ 8,00
Guido Valkeneers - De Basis
€ 30,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
430sinds 14 apr. '25, 20:00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurGuido Valkeneers
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Wat drijft de consument om bepaalde producten te kopen en andere niet? In welkemate spelen rationaliteit en emoties daarbij een rol? Welke invloed hebben persoonlijkheiden levensstijl van de consument op het koopgedrag? Hoe beïnvloeden consumentenelkaar? Welke impact heeft cultuur op het consumentengedrag? Hoe kunneninnovatieve producten verspreid worden? Dat is een greep uit de vele vragen die in dithandboek aan bod komen.Consumentenpsychologie. De basis biedt een praktische en diepgaande introductiein de studie van het consumentengedrag. Dat gedrag kan bestaan uit informatieverwerking,over producten en diensten, het beslissingsproces, het aankoopgedrag enhet gebruik en afdanken van producten. Het boek richt zich voornamelijk tot studentenvan bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerderichtingen. Het biedt marketeers, psychologen en andere professionals de nodigeinzichten om het gedrag van consumenten te begrijpen. Die inzichten winnen in hetkader van een stijgende aandacht voor klantentevredenheid steeds meer aan belang...
Wat drijft de consument om bepaalde producten te kopen en andere niet? In welkemate spelen rationaliteit en emoties daarbij een rol? Welke invloed hebben persoonlijkheiden levensstijl van de consument op het koopgedrag? Hoe beïnvloeden consumentenelkaar? Welke impact heeft cultuur op het consumentengedrag? Hoe kunneninnovatieve producten verspreid worden? Dat is een greep uit de vele vragen die in dithandboek aan bod komen.Consumentenpsychologie. De basis biedt een praktische en diepgaande introductiein de studie van het consumentengedrag. Dat gedrag kan bestaan uit informatieverwerking,over producten en diensten, het beslissingsproces, het aankoopgedrag enhet gebruik en afdanken van producten. Het boek richt zich voornamelijk tot studentenvan bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerderichtingen. Het biedt marketeers, psychologen en andere professionals de nodigeinzichten om het gedrag van consumenten te begrijpen. Die inzichten winnen in hetkader van een stijgende aandacht voor klantentevredenheid steeds meer aan belang...
Advertentienummer: m2257441433
Populaire zoektermen
leven in je leven in Psychologiepatronen doorbreken in Psychologiepsychologie studieboekenjan geurtz in Psychologiehet drama van het begaafde kind in Psychologieillusies ingeborg bosch in Psychologiestatistiek voor de psychologie in PsychologiePsychologie in Boekennlp in Psychologiealfons in Psychologiemindfck in Psychologieontwikkelingspsychologie in Psychologiewais in Psychologiepaperback in Psychologiegebruikte hometrainer in Fitnessmaterialenindianen spullen te koopvictoria secret shoppertupperware potjesford mondeo onderdelenrenault megane velgen 17 inchreebok 45 in Schoenenjonge franse hangoor in Konijnencaravelle stoelenvitrine boot