Willeke Brouwer - Silvester... en de bizarre verhuizing€ 4,00
Greg Hoffman - Het emotie-effect
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
100sinds 10 mei. '25, 10:35
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2022
AuteurGreg Hoffman
Beschrijving
Ondertitel: Creatieve leiderslessen uit een leven bij Nike
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 304
Contributors: Jasper Mutsaers
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.
Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.
Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 304
Contributors: Jasper Mutsaers
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.
Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.
Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren...
Advertentienummer: m2266582362
Populaire zoektermen
leven in je leven in Psychologiepatronen doorbreken in Psychologiepsychologie studieboekenjan geurtz in Psychologiehet drama van het begaafde kind in Psychologieillusies ingeborg bosch in Psychologiestatistiek voor de psychologie in PsychologiePsychologie in Boekennlp in Psychologiealfons in Psychologiemindfck in Psychologieontwikkelingspsychologie in Psychologiewais in Psychologiepaperback in Psychologiesteigerwielenesperance paris kledingabrick boerderijdiorama achtergronddonker eiken in Huis en Inrichtingrolstoel kopen groningenzhuangzi boekzwadbordenrolsteiger sambeek in Overige Doe-het-zelf en Verbouwhoge hakken 43 in Kleding, Dames