Kooi- en volierevogels - David Alderton€ 3,00
Uit de grijze massa - Tjaco Walvis
€ 5,00
Verzenden
Verzenden voor € 4,20
10sinds 23 mei. '25, 13:03
Kenmerken
ConditieGelezen
Jaar (oorspr.)2010
Beschrijving
Hardcover gebonden met stofomslag, uitgave 2010, 208 blz. Boek is in goede staat. Verzendkosten (4,20 euro) zijn voor de koper. [281]
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?Denk eens terug aan de laatste keer dat u een product of dienst kocht. Was u zich er van bewust waarom u juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe wint u deze race als merk?In dit helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.
KIJK OOK EENS NAAR MIJN OVERIGE ADVERTENTIES
Verzending:
Verzending vindt plaats met DHL van dinsdag t/m zaterdag. Ik verzend ook naar België (DPD)
Betaling:
Betaling vindt plaats via bankoverschrijving. Heeft u liever een betaalverzoek via Marktplaats, geeft dit dan in uw bericht aan.
Overig:
Het laatste half jaar verdwijnen veel e-mailberichten van Marktplaats in de map ‘ongewenste email’. Houd daarom deze map in de gaten of ga naar (uw) Berichten in uw Marktplaats account. Dit voorkomt vertraging in de afhandeling.
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?Denk eens terug aan de laatste keer dat u een product of dienst kocht. Was u zich er van bewust waarom u juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe wint u deze race als merk?In dit helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.
KIJK OOK EENS NAAR MIJN OVERIGE ADVERTENTIES
Verzending:
Verzending vindt plaats met DHL van dinsdag t/m zaterdag. Ik verzend ook naar België (DPD)
Betaling:
Betaling vindt plaats via bankoverschrijving. Heeft u liever een betaalverzoek via Marktplaats, geeft dit dan in uw bericht aan.
Overig:
Het laatste half jaar verdwijnen veel e-mailberichten van Marktplaats in de map ‘ongewenste email’. Houd daarom deze map in de gaten of ga naar (uw) Berichten in uw Marktplaats account. Dit voorkomt vertraging in de afhandeling.
Advertentienummer: m2271118120
Populaire zoektermen
leven in je leven in Psychologiepatronen doorbreken in Psychologiepsychologie studieboekenjan geurtz in Psychologiehet drama van het begaafde kind in Psychologieillusies ingeborg bosch in Psychologiestatistiek voor de psychologie in PsychologiePsychologie in Boekennlp in Psychologiealfons in Psychologiemindfck in Psychologieontwikkelingspsychologie in Psychologiewais in Psychologiepaperback in Psychologiewandschuurmachinestihl hogedrukreinigertoyota landcruiser challengersari sieradentelefoonhoesjes iphone 8buste wagnervest seven sistersmountainbike leiden in Mountainbikes en ATBwoningbouw kastkerstman arreslee