Guy van Liemt - Marketingcommunicatie in 14 stappen€ 20,00
André Weber - Consumentengedrag, de basis
70sinds 26 mei. '25, 21:09
€ 16,00
Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurAndré Weber
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 344
- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;- praktijkgerichte benadering;- te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen...
Advertentienummer: m2272449472
Populaire zoektermen
leven in je leven in Psychologiepatronen doorbreken in Psychologiepsychologie studieboekenjan geurtz in Psychologiehet drama van het begaafde kind in Psychologieillusies ingeborg bosch in Psychologiestatistiek voor de psychologie in PsychologiePsychologie in Boekennlp in Psychologiealfons in Psychologiemindfck in Psychologieontwikkelingspsychologie in Psychologiewais in Psychologiepaperback in Psychologieafstandhouder laddersagfa movector 8moscow in Kleding & Damesaltec 28 inchdocumenten inbinden hemaiphone se 64 in Apple iPhonecaravan gruau in Caravansgratis af te gratiscorgi in Luchtvaarttuin hulp in Overige Tuin en Terras