Ikea hektar hanglamp industrieel donkergrijs rond 38cm€ 25,00
Caroline Koetsenruijter - Jij moet je bek houden!
90sinds 23 jun. '25, 17:46
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2020
AuteurCaroline Koetsenruijter
Beschrijving
Boek is in nette staat. In de kaft zit iets een vouw.
Ondertitel: Omgaan met boze burgers, ouders, klanten en patiënten
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
Elk jaar ervaren maar liefst 1,6 miljoen professionals conflicten en agressie tijdens hun werk. Zij krijgen te maken met boze burgers, agressieve cliënten, manipulerende patiënten, verongelijkte ouders/verzorgers, opgefokte passagiers en klanten die geen nee accepteren. Jij moet je bek houden! helpt professionals effectief om te gaan met deze situaties en sterker uit de strijd te komen.Conflicten zorgen voor stress en daar kun je letterlijk ziek van worden. Voor professionals bij de overheid, in de zorg, in het onderwijs en in het bedrijfsleven wordt het effectief omgaan met conflicten steeds belangrijker. Hoe reageer je als iemand met geweld dreigt? Wat zeg je als een woedende cliënt jou de huid vol scheldt? In dit boek leer je hoe je dat doet. Je leest ook wat jouw werkgever moet doen als een werknemer met agressie en geweld te maken krijgt, en hoe je opvang en nazorg kunt bieden...
Ondertitel: Omgaan met boze burgers, ouders, klanten en patiënten
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
Elk jaar ervaren maar liefst 1,6 miljoen professionals conflicten en agressie tijdens hun werk. Zij krijgen te maken met boze burgers, agressieve cliënten, manipulerende patiënten, verongelijkte ouders/verzorgers, opgefokte passagiers en klanten die geen nee accepteren. Jij moet je bek houden! helpt professionals effectief om te gaan met deze situaties en sterker uit de strijd te komen.Conflicten zorgen voor stress en daar kun je letterlijk ziek van worden. Voor professionals bij de overheid, in de zorg, in het onderwijs en in het bedrijfsleven wordt het effectief omgaan met conflicten steeds belangrijker. Hoe reageer je als iemand met geweld dreigt? Wat zeg je als een woedende cliënt jou de huid vol scheldt? In dit boek leer je hoe je dat doet. Je leest ook wat jouw werkgever moet doen als een werknemer met agressie en geweld te maken krijgt, en hoe je opvang en nazorg kunt bieden...
Advertentienummer: m2282086033
Populaire zoektermen
fundamenten van de psychologieklinische psychologie van der molenjij bent de liefde juriaanstatistiek voor de psychologiebasisboek psychologie rigterpsychologie brysbaertde psychologie van geldsociale psychologiehouden van dingen die niet perfect zijnhet palet van de psychologiepsychologie van de levensloopklinische psychologie diagnostiek en behandelingPsychologiepositieve psychologiedigitaal mengpaneel in Mengpanelenlego trein 4558 in Speelgoed | Duplo en Legomarx brothers dvd in Dvd's | Klassiekerseet beter in 28 dagen in Gezondheid, Dieet en Voedingquinny freestyle adapters in Kinderwagens en Combinatiesscaleless in Reptielen en Amfibieënkasten gebruikt 200 en meer -ikea -teak -teakhout in Keuken | Keukenelementenkant lint in Curiosa en Brocantela gear in Schoenenmotor fiat ducato in Motor en Toebehoren