De roeping Anne van der Bijl 9789060677230Bieden
Hoe behandel ik mijn dokter? Harry van de Wiel 908230644
50sinds 8 jul. '25, 09:45
Bieden
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
Beschrijving
Hoe behandel ik mijn dokter? Slim omgaan met communicatieproblemen in de spreekkamer
auteur:wiel van de harry
auteur:wiel van de floor
auteur:wouda jan
auteur:breed ton
illustrator:berg van de martin
isbn:9789082306446
isbn10:9082306441
reeks:leiderschap en communicatie
uitgever:ahmas
taal:nederlands
bindwijze:paperback
publicatiedatum:20150202
publicatiestatus:onbekend
geillustreerd:ja
pagina,s:86
samenvatting
gezondheid is een groot goed en als er met lijf of leden iets mis is, willen we graag snelle en goede hulp. Technisch gezien lukt dat over het algemeen prima. Over de manier waarop hulpverleners ons bejegenen, zijn we duidelijk minder tevreden. Patiënten voelen zich vaak niet gehoord of serieus genomen door hun arts en ook de benodigde emotionele steun schiet er nog wel eens bij in. Helaas kaarten maar weinig patiënten dit zelf aan bij hun dokter. Dat is jammer voor u als patiënt want daardoor krijgt u niet wat u nodig heeft. Bovendien blijven hulpverleners steeds dezelfde fouten maken als ze geen feedback krijgen. Het is voor alle partijen dan ook van belang dat patiënten op een positieve manier het gesprek aangaan met hun arts over eventuele onvrede met de gang van zaken in de spreekkamer. Vanuit dat perspectief is dit boekje geschreven.
auteur:wiel van de harry
auteur:wiel van de floor
auteur:wouda jan
auteur:breed ton
illustrator:berg van de martin
isbn:9789082306446
isbn10:9082306441
reeks:leiderschap en communicatie
uitgever:ahmas
taal:nederlands
bindwijze:paperback
publicatiedatum:20150202
publicatiestatus:onbekend
geillustreerd:ja
pagina,s:86
samenvatting
gezondheid is een groot goed en als er met lijf of leden iets mis is, willen we graag snelle en goede hulp. Technisch gezien lukt dat over het algemeen prima. Over de manier waarop hulpverleners ons bejegenen, zijn we duidelijk minder tevreden. Patiënten voelen zich vaak niet gehoord of serieus genomen door hun arts en ook de benodigde emotionele steun schiet er nog wel eens bij in. Helaas kaarten maar weinig patiënten dit zelf aan bij hun dokter. Dat is jammer voor u als patiënt want daardoor krijgt u niet wat u nodig heeft. Bovendien blijven hulpverleners steeds dezelfde fouten maken als ze geen feedback krijgen. Het is voor alle partijen dan ook van belang dat patiënten op een positieve manier het gesprek aangaan met hun arts over eventuele onvrede met de gang van zaken in de spreekkamer. Vanuit dat perspectief is dit boekje geschreven.
Advertentienummer: m2286751899
Populaire zoektermen
fundamenten van de psychologieklinische psychologie van der molenstatistiek voor de psychologiebasisboek psychologie rigterpsychologie brysbaertde psychologie van geldsociale psychologiehet palet van de psychologiepsychologie van de levensloopklinische psychologie diagnostiek en behandelingPsychologieminor toegepaste psychologiepositieve psychologiestatistiek voor de psychologie deel 3sekswerker in Romanscamping goorzicht in Stacaravansrichard smeets in Kunst | Litho's en Zeefdrukkenelektronenbuizen in Antiek | Tv's en Audiohuizenruil in Thrillerstrench art in Militaria | Algemeenrode fiets 16 inch in Fietsen | Kinderfietsjesteak open kast in Kasten | Televisiemeubelsmig 200 ci in Gereedschap | Lasapparatenfun fun happy station in Vinyl Singles