Droombruidje 9789071794612 J. Groeneveld€ 19,10
Kenmerken
Auteur
L. Kroes
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789037234930
Beschrijving
3+1-actie! Bestel van 13 tot 26 oktober 3 boeken en krijg er 1 gratis bij.
Korting: nu van 11.8 euro, voor 5.90 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Marketing en marktonderzoek / basisdeel / Scoren.info
Auteur: L. Kroes
ISBN: 9789037234930
Conditie: Echt gebruikt
Met de methode Scoren.info wordt u opgeleid voor een breed en boeiend vakgebied. Van Commercieel medewerker tot Junior accountmanager, Vestigingsmanager groothandel, Assistent-manager internationale handel, Intercedent en Contactcenter medewerker. Allemaal functies die vallen onder commerciële werkzaamheden, maar hun eigen specialisatie kennen.Iedere medewerker in de commerciële sector heeft de taak de markt te onderzoeken en voorstellen te doen voor commercieel beleid. Om dat te kunnen moet je de basisprincipes van marketing en marktonderzoek kennen. Dit boek bevat die principes. Je komt te weten wat het marketingconcept is en wat dat van je vraagt. Dit werk draait tenslotte om het inspelen op de wensen en behoeften van (potentiële) klanten.
Korting: nu van 11.8 euro, voor 5.90 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Marketing en marktonderzoek / basisdeel / Scoren.info
Auteur: L. Kroes
ISBN: 9789037234930
Conditie: Echt gebruikt
Met de methode Scoren.info wordt u opgeleid voor een breed en boeiend vakgebied. Van Commercieel medewerker tot Junior accountmanager, Vestigingsmanager groothandel, Assistent-manager internationale handel, Intercedent en Contactcenter medewerker. Allemaal functies die vallen onder commerciële werkzaamheden, maar hun eigen specialisatie kennen.Iedere medewerker in de commerciële sector heeft de taak de markt te onderzoeken en voorstellen te doen voor commercieel beleid. Om dat te kunnen moet je de basisprincipes van marketing en marktonderzoek kennen. Dit boek bevat die principes. Je komt te weten wat het marketingconcept is en wat dat van je vraagt. Dit werk draait tenslotte om het inspelen op de wensen en behoeften van (potentiële) klanten.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
7x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517844565
Populaire zoektermen
Schoolboekenprincipes van marketingschoolboeken timmermanmbo marketing communicatieschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken ondernemer retailschoolboeken timmermanschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenschoolboeken vmbo tlschoolboeken dierverzorgingh de jong in Kunst | Schilderijen | Klassiekrudolf knuffel in Speelgoed | Knuffels en Pluchevloerkleed groot ikea in Stoffering | Tapijten en Kledenlg dolby atmos soundbar in Soundbarsstoelverwarming ds3 in Citroënafzuigkap horeca 120 cm in Horeca | Keukenapparatuurcarice van houten in Literatuurtakeshi kitano in Dvd's | Filmhuisyanmar gazonbanden in Agrarisch | Onderdelen | Banden, Velgen en Assengolf tour edge in Golf