Droombruidje 9789071794612 J. Groeneveld€ 19,10
Kenmerken
Auteur
Emile Lancee
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789082126013
Beschrijving
3+1-actie! Bestel van 13 tot 26 oktober 3 boeken en krijg er 1 gratis bij.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Display ads en ons brein
Auteur: Emile Lancee
ISBN: 9789082126013
Conditie: Beetje gebruikt
Voor online adverteren geldt dat de sky de limit is. Althans, wat betreft de budgetten! Want ondanks de explosief stijgende investeringen in web based advertising, weten maar weinig 'specialisten' welke strategie effectief is als we het menselijk brein in ogenschouw nemen. En dus wordt er gekozen voor gut feeling marketing zonder enige academische basis. Dat heeft effect. Maar niet het effect wat je wilt, want de CTR's dalen in TGV-tempo en steeds meer mensen zien de advertenties niet eens meer. Weggegooid geld dus!Waarom dat zo is en - veel belangrijker - wat je eraan kunt doen, wordt in dit boek voor het eerst vanuit academisch oogpunt belicht. Helpt het als banner ads als kleuters met ADHD over het scherm stuiteren? Zijn pop-ups echt heel erg 2006 of hebben ze juist de toekomst? En welke vorm van online adverteren heeft de grootste impact op merkbelevenis en koopintentie?Assistant Professor Digitale Marketing Emile Lancée (Vrije Universiteit Amsterdam, Antwerp Management School) strooit in dit boek niet alleen met diepgaande en zeer bruikbare inzichten, maar vooral met verrassende feitjes en (zeer!) radicale tips. Online adverteren was al hot. Na het lezen van dit boek wordt het eindelijk nog winstgevender...
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Display ads en ons brein
Auteur: Emile Lancee
ISBN: 9789082126013
Conditie: Beetje gebruikt
Voor online adverteren geldt dat de sky de limit is. Althans, wat betreft de budgetten! Want ondanks de explosief stijgende investeringen in web based advertising, weten maar weinig 'specialisten' welke strategie effectief is als we het menselijk brein in ogenschouw nemen. En dus wordt er gekozen voor gut feeling marketing zonder enige academische basis. Dat heeft effect. Maar niet het effect wat je wilt, want de CTR's dalen in TGV-tempo en steeds meer mensen zien de advertenties niet eens meer. Weggegooid geld dus!Waarom dat zo is en - veel belangrijker - wat je eraan kunt doen, wordt in dit boek voor het eerst vanuit academisch oogpunt belicht. Helpt het als banner ads als kleuters met ADHD over het scherm stuiteren? Zijn pop-ups echt heel erg 2006 of hebben ze juist de toekomst? En welke vorm van online adverteren heeft de grootste impact op merkbelevenis en koopintentie?Assistant Professor Digitale Marketing Emile Lancée (Vrije Universiteit Amsterdam, Antwerp Management School) strooit in dit boek niet alleen met diepgaande en zeer bruikbare inzichten, maar vooral met verrassende feitjes en (zeer!) radicale tips. Online adverteren was al hot. Na het lezen van dit boek wordt het eindelijk nog winstgevender...
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
1x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517861803
Populaire zoektermen
Schoolboekenautisme en het voorspellende breinschoolboeken timmermanschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken ondernemer retailschoolboeken timmermanschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenschoolboeken vmbo tlschoolboeken dierverzorgingschoolboeken havo 3bench kast in Hondenbenchesvan arkel in Broeken en Pantalonsstihl ts 410 in Hand-tuingereedschapyoshi woolly world 3ds in Games | Nintendo Wii Uknipperlicht sym fiddle in Brommeronderdelen | Scootersvloerverwarming in Camperssinterklaas vhs in VHS | Kinderen en Jeugddonzen dekbed tweepersoons in Slaapkamer | Beddengoedbarkrukken hout in Barkrukkenheren leren jas 48 in Kleding | Motorkleding