Leerwerkboek Nederlands | Starttaal 2F | Deel B | MBOBieden
Servicemanagement versie 2020
120sinds 10 jun. '25, 02:03
Bieden
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
Beschrijving
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland en Vlaanderen steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis van ITIL voor de ICT'er noodzakelijk.
TOPdesk
Het gebruik en de toepassing van TOPdesk maakt eveneens een belangrijk onderdeel uit van dit boek. Onderdeel van het lesmateriaal is een educatieve TOPdesk-omgeving, waarmee op een uiterst realistische manier de opgaven rondom de TOPdesk-tool kunnen worden uitgevoerd.
TOPdesk
Het gebruik en de toepassing van TOPdesk maakt eveneens een belangrijk onderdeel uit van dit boek. Onderdeel van het lesmateriaal is een educatieve TOPdesk-omgeving, waarmee op een uiterst realistische manier de opgaven rondom de TOPdesk-tool kunnen worden uitgevoerd.
Advertentienummer: m2277742477
Populaire zoektermen
Schoolboekenengelse versieschoolboeken timmermanschoolboeken electudeschoolboeken havoschoolboeken autotechniekschoolboeken basisschoolschoolboeken ondernemer retailschoolboeken timmermanschoolboeken 1 vwoschoolboeken sport en bewegenveilig leren lezen kim versieschoolboeken vmbo tlveilig leren lezen kim versiekootwijkerbroek in Romansrugzak in Tassen | Rugtassenvictoire 28 in Kajuitzeilboten en Zeiljachtenterracotta wijnrekken in Woonaccessoires | Wijnrekkentrainingspak glimmend in Feestartikelenwater pot in Antiek | Keramiek en Aardewerkeijffinger behang in Stoffering | Behangdomoor richard hutten in Kunst | Designobjectenikea wc houder in Badkamer | Badtextiel en Accessoiresferrari nici in Speelgoed | Knuffels en Pluche