Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
NiveauOverige niveaus

Beschrijving

De Principes van Marketing – Philip Kotler (Vijfde Editie)
Dit studieboek De Principes van Marketing
van Philip Kotler is een gezaghebbende bron voor iedereen die zich wil verdiepen in marketing. Het behandelt de kernprincipes, strategieën en theorieën die essentieel zijn voor zowel studenten als professionals in marketing, communicatie en bedrijfskunde.
Kenmerken:
Titel: De Principes van Marketing (Vijfde Editie)
Auteur: Philip Kotler ISBN: 9789043095150 Taal: Nederlands Thema: marketing, strategie, consumentengedrag, marktanalyse, marketingmix Geschikt voor: studenten marketing, communicatie, bedrijfskunde en professionals
Voordelen:
Duidelijke uitleg van marketingprincipes en strategieën Bevat praktijkvoorbeelden en cases Onmisbaar als naslagwerk voor studie en werk
Conditie: gelezen
Dit boek De Principes van Marketing
is een essentiële gids voor iedereen die een grondige basis in marketing wil opbouwen en theorie direct wil koppelen aan praktijkvoorbeelden.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Almere
4x bekeken
0x bewaard
Sinds 13 sep '25
Advertentienummer: m2310977166