VERKADE ALBUM LENTE 9789021531823 Jac.P. Thijsse€ 4,75
Effectief communiceren en beïnvloeden 9789491743146
20sinds 30 jun. '25, 07:52
€ 7,75
Verzenden
Kenmerken
AuteurNatasja Loomans
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789491743146
Jaar (oorspr.)2015
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Effectief communiceren en beïnvloeden
Auteur: Natasja Loomans
ISBN: 9789491743146
Conditie: Echt gebruikt
Gesprekken over besluitvorming voeren we dagelijks. Of het nu gaat om een sollicitatiegesprek, een vergadering of een aankoopgesprek, u hebt invloed op de beslissingen die tijdens die gesprekken worden genomen. Hoe kunt u die gesprekken en uw gesprekspartners beïnvloeden, zodat u uw doel bereikt? Dit boek geeft antwoord op die vraag. In vier overzichtelijke delen krijgt u tools en achterliggende theorie aangereikt. Hiermee voert u efficiëntere gesprekken en kunt u invloed uitoefenen op de uitkomst ervan.In het eerste deel staan uw eigen persoonlijkheid en uw gespreksvaardigheden centraal. Hoe u waarneemt, denkt en beslist bepaalt hoe u overkomt en communiceert. Een succesvolle professional kent zichzelf en kan zijn gedrag, toon, woordgebruik en houding op de omgeving aanpassen.In deel twee krijgt u een overzicht van communicatiemodellen en -tools die zich in de praktijk bewezen hebben. Inspirerende praktijkvoorbeelden laten u zien hoe u de theorie in de praktijk brengt, zodat u uw eigen gesprekken en die in uw omgeving kunt analyseren.De centrale vraag in het derde deel is: welke gesprekstechnieken en welk gedrag zorgen ervoor dat de ander handelt of besluit zoals u wilt? Welke aanpak is effectief in welke situatie? U verbetert uw eigen beïnvloedingsvaardigheden met behulp van theorieën over beïnvloedingsstrategieën. Belangrijke kernwoorden hierbij zijn respect, vertrouwen en authenticiteit. U leert geen trucje, maar ontdekt uw eigen beïnvloedingskrachten en bouwt deze uit.Deel vier werkt een aantal specifieke gesprekssituaties uit. U krijgt do's en don'ts aangereikt en leert wat u in welke situatie het beste kunt doen. Dit boek daagt u uit te experimenteren met nieuw gedrag. U verbetert uw gesprekstechnieken en krijgt meer zelfvertrouwen in gesprekken, omdat u weet hoe u in een gesprek uw doel bereikt. U verlegt uw grenzen en gaat moeilijke situaties niet meer uit de weg. Kortom: communiceren met anderen gaat u makkelijker af.
Titel: Effectief communiceren en beïnvloeden
Auteur: Natasja Loomans
ISBN: 9789491743146
Conditie: Echt gebruikt
Gesprekken over besluitvorming voeren we dagelijks. Of het nu gaat om een sollicitatiegesprek, een vergadering of een aankoopgesprek, u hebt invloed op de beslissingen die tijdens die gesprekken worden genomen. Hoe kunt u die gesprekken en uw gesprekspartners beïnvloeden, zodat u uw doel bereikt? Dit boek geeft antwoord op die vraag. In vier overzichtelijke delen krijgt u tools en achterliggende theorie aangereikt. Hiermee voert u efficiëntere gesprekken en kunt u invloed uitoefenen op de uitkomst ervan.In het eerste deel staan uw eigen persoonlijkheid en uw gespreksvaardigheden centraal. Hoe u waarneemt, denkt en beslist bepaalt hoe u overkomt en communiceert. Een succesvolle professional kent zichzelf en kan zijn gedrag, toon, woordgebruik en houding op de omgeving aanpassen.In deel twee krijgt u een overzicht van communicatiemodellen en -tools die zich in de praktijk bewezen hebben. Inspirerende praktijkvoorbeelden laten u zien hoe u de theorie in de praktijk brengt, zodat u uw eigen gesprekken en die in uw omgeving kunt analyseren.De centrale vraag in het derde deel is: welke gesprekstechnieken en welk gedrag zorgen ervoor dat de ander handelt of besluit zoals u wilt? Welke aanpak is effectief in welke situatie? U verbetert uw eigen beïnvloedingsvaardigheden met behulp van theorieën over beïnvloedingsstrategieën. Belangrijke kernwoorden hierbij zijn respect, vertrouwen en authenticiteit. U leert geen trucje, maar ontdekt uw eigen beïnvloedingskrachten en bouwt deze uit.Deel vier werkt een aantal specifieke gesprekssituaties uit. U krijgt do's en don'ts aangereikt en leert wat u in welke situatie het beste kunt doen. Dit boek daagt u uit te experimenteren met nieuw gedrag. U verbetert uw gesprekstechnieken en krijgt meer zelfvertrouwen in gesprekken, omdat u weet hoe u in een gesprek uw doel bereikt. U verlegt uw grenzen en gaat moeilijke situaties niet meer uit de weg. Kortom: communiceren met anderen gaat u makkelijker af.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1515382292
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingwoonbladen in Tijdschriften en Krantendozen oude kerstballen in Kerstxbox in Spelcomputers | Xbox Onehonda nsx in Hondawandpaneel isolatie in Platen en Panelenzwart 20 in Banden en Velgenkersenhouten in Keuken | Complete keukenshonden -mechelse -herder in Honden | Teckels en Dashondenquad versterker in Versterkers en Receiverschronotherm 4 in Thermostaten