Nog 12 [2 dubbel] Mini Albert Heijn Hamsters van het WK 2014Bieden
Een z.g.a.n Paperback "Eerlijke Winst"' over Bedrijfsvoering
60sinds 23 jun. '25, 16:07
Bieden
Ophalen
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
AuteurHollender/Breen
Beschrijving
Nog zo goed als nieuwe Paperback "Eerlijke Winst".
Geschreven door Jeffrey Hollender en Bill Breen.
Boek gaat over bedrijfsvoering.
Beschrijving:
De markt stelt steeds meer eisen aan de bedrijfsvoering. Consumenten vragen zich steeds vaker af hoe die goedkope T-shirts worden gemaakt. Waar het voedsel vandaan komt en of de boeren wel een eerlijke prijs krijgen voor hun producten. Als bedrijf moet je je verantwoordelijkheid nemen om te blijven groeien (of zelfs te overleven) in de toekomst. Maar hoe doe je dat? Hollender en Green geven de richting aan. Grote bedrijven zoals Nike, Timberland en Marks & Spencer worden uitgebreid behandeld. Zij namen met vallen en opstaan hun verantwoordelijkheid. En met resultaat: de winst en het aanzien groeiden. Zowel de consument als de werknemer waren weer trots op het bedrijf. En dat leidt alleen maar tot meer succes. - Nieuwe, frisse ideeen hoe je als bedrijf je verantwoordelijkheid kunt nemen - Veel cases van bekende bedrijven - Een eerlijke visie op de inzet die nodig is Jeffrey Hollender en Bill Breen zien duurzaamheid als de uitdaging voor bedrijven in de komende jaren. Ze weten als geen ander hoe lastig het is om deze stap echt te maken, maar zien ook de noodzaak. Daarom adviseren ze bedrijven om deze slag te maken vanuit een idealistisch en economisch oogpunt.
Graag ophalen, wordt anders door het gewicht een brievenbuspakje
Geschreven door Jeffrey Hollender en Bill Breen.
Boek gaat over bedrijfsvoering.
Beschrijving:
De markt stelt steeds meer eisen aan de bedrijfsvoering. Consumenten vragen zich steeds vaker af hoe die goedkope T-shirts worden gemaakt. Waar het voedsel vandaan komt en of de boeren wel een eerlijke prijs krijgen voor hun producten. Als bedrijf moet je je verantwoordelijkheid nemen om te blijven groeien (of zelfs te overleven) in de toekomst. Maar hoe doe je dat? Hollender en Green geven de richting aan. Grote bedrijven zoals Nike, Timberland en Marks & Spencer worden uitgebreid behandeld. Zij namen met vallen en opstaan hun verantwoordelijkheid. En met resultaat: de winst en het aanzien groeiden. Zowel de consument als de werknemer waren weer trots op het bedrijf. En dat leidt alleen maar tot meer succes. - Nieuwe, frisse ideeen hoe je als bedrijf je verantwoordelijkheid kunt nemen - Veel cases van bekende bedrijven - Een eerlijke visie op de inzet die nodig is Jeffrey Hollender en Bill Breen zien duurzaamheid als de uitdaging voor bedrijven in de komende jaren. Ze weten als geen ander hoe lastig het is om deze stap echt te maken, maar zien ook de noodzaak. Daarom adviseren ze bedrijven om deze slag te maken vanuit een idealistisch en economisch oogpunt.
Graag ophalen, wordt anders door het gewicht een brievenbuspakje
Advertentienummer: m2282049124
Populaire zoektermen
Studieboeken en CursussenStudieboeken en Cursussenbiology a global approachstudieboeken verkopena history of western societyteach like a championpabo studieboekenwiskunde hoger onderwijs deel atraining critical appraisal of a topicstudieboeken integrale veiligheidskundecalculus a complete coursestudieboeken spaanslinear algebra a modern introductionmacroeconomics a european perspectivein sneek in Oorlog en Militairzolid scanner in Scannershomas knikkerbaan in Speelgoed | Houten speelgoedhouten plankjes in Hout en Plankenbullet journal in Notitieboekendeutz 25 in Agrarisch | Tractorentransformator 230 in Ventilatie en Afzuigingvespa piaggio ciao in Brommers | Vespagourmetstel princess in Gourmetstellenherder hond pups in Honden | Herdershonden en Veedrijvers