Boek : In blijde verwachting - Moeders voor Moeders -€ 3,25
Boek : prof.dr. Bronis Verhage - Inleiding tot de marketing
20sinds 3 jul. '25, 01:55
€ 2,95
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieGelezen
NiveauHBO
Auteurprof.dr. Bronis Verhage
Beschrijving
Aangeboden:
Boek : Inleiding tot de marketing
Auteur: prof.dr. Bronis Verhage
Aantal pagina's: 350
Druk: 3e
'Inleiding tot de marketing' van prof.dr. Bronis Verhage, Nederlands toonaangevende auteur van marketingboeken, vormt een boeiende kennismaking met het vakgebied. Maar dit boek bevat ook actueel studiemateriaal voor hen die op een eerdere introductie in de marketing willen voortbouwen.
De derde druk van deze bestseller - in full-color uitgevoerd - is geheel herzien en besteedt meer aandacht aan de marketing van diensten en aan business-to-businessmarketing. Bovendien wordt er uitvoerig ingegaan op de doorbraak van e-commerce, de voordelen van on-linemarktonderzoek en de ontwikkeling van doeltreffende webmarketingstrategieën die tot een concurrentievoordeel leiden. Verder komen twee van de meesgebruikte instrumenten uit de marketinggereedschapskist, positionering en relatiemarketing, uitgebreid aan bod. Ten slotte worden tal van praktische handvatten aangereikt om een doortimmerd marketingplan voor een product of organisatie te ontwikkelen dan wel om de haalbaarheid of implementatie ervan te beoordelen.
Dit boek is beknopt en tegelijkertijd inhoudelijk compleet. Het boek is - door de directe schrijfstijl - prettig leesbaar, helder gestructureerd en beslissingsgericht. Er is ook een ondersteunende uitgave, 'Inleiding tot de marketing, werkboek en cases', verkrijgbaar met praktijkgerichte vragen, opdrachten en marketingcases. Dit werkboek bevat onder meer een alfabetische lijst van 700 zorgvuldig omschreven marketingbegrippen die in de 13 hoofdstukken van dit studieboek aan de orde komen.
Er is ook een website voor studenten, die zowel aansluit bij het studieboek als bij het werkboek, bij elk onderwijsprogramma is in te passen en - met name bij zelfstudie - on-line ondersteuning biedt. Kortom, Verhage's 'Inleiding tot de marketing' biedt een compleet arrangement - studieboek, werkboek, cases, woordenboek en website - dat uitermate geschikt is voor vele vormen van onderwijs, managementtraining en zelfstudie.
U kunt het boek ophalen in Zoetermeer of u kunt het laten verzenden. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Zie ook mijn overige advertenties.
(T) (Z-8)
Boek : Inleiding tot de marketing
Auteur: prof.dr. Bronis Verhage
Aantal pagina's: 350
Druk: 3e
'Inleiding tot de marketing' van prof.dr. Bronis Verhage, Nederlands toonaangevende auteur van marketingboeken, vormt een boeiende kennismaking met het vakgebied. Maar dit boek bevat ook actueel studiemateriaal voor hen die op een eerdere introductie in de marketing willen voortbouwen.
De derde druk van deze bestseller - in full-color uitgevoerd - is geheel herzien en besteedt meer aandacht aan de marketing van diensten en aan business-to-businessmarketing. Bovendien wordt er uitvoerig ingegaan op de doorbraak van e-commerce, de voordelen van on-linemarktonderzoek en de ontwikkeling van doeltreffende webmarketingstrategieën die tot een concurrentievoordeel leiden. Verder komen twee van de meesgebruikte instrumenten uit de marketinggereedschapskist, positionering en relatiemarketing, uitgebreid aan bod. Ten slotte worden tal van praktische handvatten aangereikt om een doortimmerd marketingplan voor een product of organisatie te ontwikkelen dan wel om de haalbaarheid of implementatie ervan te beoordelen.
Dit boek is beknopt en tegelijkertijd inhoudelijk compleet. Het boek is - door de directe schrijfstijl - prettig leesbaar, helder gestructureerd en beslissingsgericht. Er is ook een ondersteunende uitgave, 'Inleiding tot de marketing, werkboek en cases', verkrijgbaar met praktijkgerichte vragen, opdrachten en marketingcases. Dit werkboek bevat onder meer een alfabetische lijst van 700 zorgvuldig omschreven marketingbegrippen die in de 13 hoofdstukken van dit studieboek aan de orde komen.
Er is ook een website voor studenten, die zowel aansluit bij het studieboek als bij het werkboek, bij elk onderwijsprogramma is in te passen en - met name bij zelfstudie - on-line ondersteuning biedt. Kortom, Verhage's 'Inleiding tot de marketing' biedt een compleet arrangement - studieboek, werkboek, cases, woordenboek en website - dat uitermate geschikt is voor vele vormen van onderwijs, managementtraining en zelfstudie.
U kunt het boek ophalen in Zoetermeer of u kunt het laten verzenden. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Zie ook mijn overige advertenties.
(T) (Z-8)
Advertentienummer: m2285025127
Populaire zoektermen
Studieboeken en Cursussenvgt boekpsychologie een inleiding 8e editieStudieboeken en Cursussenpsychiatrie een inleidinghk living boekvgt boekboek isbnstudieboeken verkopentriple c boekinleiding onderwijswetenschappenpabo studieboekenvca vol boekinleiding tot de marketingcosta brava caravan in Caravanskerstfeest met bert en ernie in Vinyl | Kinderen en Jeugdvoice recorder in Professionele Audio-, Tv- en Video-apparatuurteardrop in Caravansez chopper in Elektrische fietsendelta horloge in Sporthorlogesvespa cosa in Scooters | Vespaepiphone akoustische in Snaarinstrumenten | Gitaren | Akoestischbinnenstebuiten in T-shirtshaskerhorne in Antiek en Kunst