Hugo Gruijters - Sportmarketing

100sinds 16 jul. '25, 18:20
€ 10,00
Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
NiveauHBO
AuteurHugo Gruijters; Robert Kok

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Sportmarketing is een relatief jong vakgebied dat een steeds grotere rol speelt in de sportwereld. Het marketingperspectief is goed toepasbaar op de specifieke cultuur, structuur en dynamiek van de sportmarkt. Sportmarketing is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief dat als basis dient voor een strategisch marketingplan. In drie delen komen achtereenvolgens de sportmarkt, de strategische analyse en het tactische plan aan bod.

In deze derde editie zijn alle voorbeelden en het ondersteunend cijfermateriaal geactualiseerd. Daarnaast is deel II, Strategische analyse, uitgebreid met nieuwe inzichten. Ook is er aandacht voor recente mediaontwikkelingen die de sportmarketeer tal van nieuwe mogelijkheden bieden.

Sportmarketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs.
Advertentienummer: m2289701002