Kenmerken

Conditie
Nieuw
Niveau
HBO
Auteur
Sjors van Leeuwen

Beschrijving

Ondertitel: het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 312

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. Sinds de eerste editie in 2003 verscheen, is het boek dan ook niet meer weg te denken uit de managementpraktijk en het onderwijs.

Deze derde herziene editie is volledig geactualiseerd en staat boordevol nieuwe trends en ontwikkelingen, zoals:

crm en communitymanagement: sociale netwerken, sociale media en cocreatie;

klantgedreven innoveren en partnershipmarketing;

customer experience, cu...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
's-Gravenzande
36x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 aug '25
Advertentienummer: m2298759183