Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Niveau
HBO

Beschrijving

Auteur(s): Robert Kok, Hugo Gruijters
Derde druk, mei 2019 / ISBN Nummer: 9789054724520

Gebruikt voor opleiding HBO Sportkunde

Samenvatting:
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs en professionals in het werkveld handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Amersfoort
13x bekeken
0x bewaard
Sinds 30 aug '25
Advertentienummer: m2305507917