Diverse studieboeken te koop:
Solomon, M. R., Bamossy, G., Askegaard, S., & Hogg, M. K. Consumer Behaviour: A European Perspective. 4th edition. ISBN: 978-0-273-71726-3.
Spinelli, S. and R. Adams (2012). New Venture Creation. Entrepreneurship for the 21st Century, 9th Ed. ISBN: 978-007-132463-2
Krugman, P. R., Obstfeld, M., & Melitz, M. J. International Economics: Theory and Policy. 10th edition. ISBN-10: 1-292-01955-7. ISBN-13: 978-1-292-01955-0.
Bovée, C. L., & Thill, J. V. (2010). Business: een inleiding tot de bedrijfskunde. (D. Brouwer & E. Vooren, Vert.) (4de editie). Pearson Education Benelux. ISBN: 978-90-430-1692-6
Boeije, H., 't Hart, H., & Hox, J. (2009). Onderzoeksmethoden (achtste druk). Den Haag: Boom Lemma uitgevers. ISBN 9789047301110
De Gee, M. (2013). Wiskunde in Werking, deel 1: vectoren en matrices toegepast. Utrecht: Epsilon Uitgaven. ISBN 978-90-5041-140-0.
De Gee, M. (2010). Wiskunde in Werking deel 2: Analyse toegepast. Utrecht: Epsilon Uitgaven. ISBN 978-90-5041-110-3
Boeken individueel kopen is mogelijk. Voor meer informatie of prijs, stuur een berichtje.