Wally Olins. On Brand 9780500285152 Wally Olins

€ 17,15
Verzenden
20sinds 14 sep. '24, 00:56
Deel via
of

Kenmerken

AuteurWally Olins
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9780500285152
Jaar (oorspr.)2022

Beschrijving

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Wally Olins. On Brand
Auteur: Wally Olins
ISBN: 9780500285152
Conditie: Als nieuw

Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success. Brands and branding are the most significant contributions that commerce has ever made to popular culture. But branding has now moved so far beyond its commercial origins that consumer response has entered uncharted territory. It will be an essential purchase for everyone in advertising, marketing and business who needs to understand why the most successful brands in the world triumph by making insiders believe in them - and consumers buy into them.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie
Advertentienummer: a1505789935