Herbouwen uit het stof 9789055517282 Hoogerland€ 8,85
De moed van organisaties om zichzelf te zijn 9789491364006
€ 5,45
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
30sinds 4 apr. '23, 12:43
Kenmerken
AuteurWim de Vries
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789491364006
Jaar (oorspr.)2011
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De moed van organisaties om zichzelf te zijn
Auteur: Wim de Vries
ISBN: 9789491364006
Conditie: Als nieuw
Visies, ervaringen en meningen over bedrijfsidentiteit, authenticiteit, bedrijfscultuur, interne marketing, interne communicatie en marktkansen
De wereld verandert als een dolle. Snelheid van beslissen is aan de orde van de dag. Om die snelle besluiten te kunnen nemen is het van belang dat je als afnemer/consument de onderlinge verschillen tussen de concurrenten snel moet kunnen herkennen. Echter, in de huidige wereld lijken producten, diensten en bedrijven steeds meer op elkaar. Hierdoor hebben de afnemers moeite om een juiste keuze te maken tussen de grote hoeveelheid aanbieders. Organisaties nemen vaak niet de tijd of hebben niet de moed om aan zelfreflectie te doen. Om op die manier hun bedrijfsauthenticiteit te ontdekken. Door die authenticiteit worden bedrijven zichtbaar en herkenbaar.
Het proces en het antwoord hierop heb ik in mijn boek beschreven.
Het vertrekpunt van mijn boek is Interne Marketing maar het uitgangspunt van Interne Marketing is de ''Werkelijke'' Identiteit en de bedrijfscultuur van de organisatie. In mijn boek komen deze aspecten bijeen en vormen een blauwdruk voor wat men positionering noemt. Mijn stellingname is dat de positie van een organisatie gebaseerd is op wat de onderneming werkelijk is, waar het vandaan komt, welke roots zij heeft en wat de cultuur binnen de organisatie is. Het is van belang te weten wat de mensen binnen die onderneming te weeg kunnen brengen, kennis en kunde. Wat hen bindt en boeit en hoe zij de onderneming/organisatie tot grotere hoogten kunnen laten stijgen. Dit alles onderbouwd met theoretisch modellen en praktische wenken.
Een boek dat iedere ondernemer en zelfs de werknemers gelezen moeten hebben. Dat in iedere boekenkast van iedere manager en marketing en communicatie vakman/vrouw hoort te staan en dat op alle opleidingen als leidraad gebruikt moet worden. Als ze dan ook nog mijn adviezen opvolgen dan zou dat hen vleugels moeten geven.
Gewoon omdat de ''Werkelijke'' Identiteit van organisaties een fundamenteel onderdeel is voor succes en groei. Zonder dat wordt het voor bedrijven in de huidige samenleving een moeizaam proces.
Auteur Wim de Vries
Titel: De moed van organisaties om zichzelf te zijn
Auteur: Wim de Vries
ISBN: 9789491364006
Conditie: Als nieuw
Visies, ervaringen en meningen over bedrijfsidentiteit, authenticiteit, bedrijfscultuur, interne marketing, interne communicatie en marktkansen
De wereld verandert als een dolle. Snelheid van beslissen is aan de orde van de dag. Om die snelle besluiten te kunnen nemen is het van belang dat je als afnemer/consument de onderlinge verschillen tussen de concurrenten snel moet kunnen herkennen. Echter, in de huidige wereld lijken producten, diensten en bedrijven steeds meer op elkaar. Hierdoor hebben de afnemers moeite om een juiste keuze te maken tussen de grote hoeveelheid aanbieders. Organisaties nemen vaak niet de tijd of hebben niet de moed om aan zelfreflectie te doen. Om op die manier hun bedrijfsauthenticiteit te ontdekken. Door die authenticiteit worden bedrijven zichtbaar en herkenbaar.
Het proces en het antwoord hierop heb ik in mijn boek beschreven.
Het vertrekpunt van mijn boek is Interne Marketing maar het uitgangspunt van Interne Marketing is de ''Werkelijke'' Identiteit en de bedrijfscultuur van de organisatie. In mijn boek komen deze aspecten bijeen en vormen een blauwdruk voor wat men positionering noemt. Mijn stellingname is dat de positie van een organisatie gebaseerd is op wat de onderneming werkelijk is, waar het vandaan komt, welke roots zij heeft en wat de cultuur binnen de organisatie is. Het is van belang te weten wat de mensen binnen die onderneming te weeg kunnen brengen, kennis en kunde. Wat hen bindt en boeit en hoe zij de onderneming/organisatie tot grotere hoogten kunnen laten stijgen. Dit alles onderbouwd met theoretisch modellen en praktische wenken.
Een boek dat iedere ondernemer en zelfs de werknemers gelezen moeten hebben. Dat in iedere boekenkast van iedere manager en marketing en communicatie vakman/vrouw hoort te staan en dat op alle opleidingen als leidraad gebruikt moet worden. Als ze dan ook nog mijn adviezen opvolgen dan zou dat hen vleugels moeten geven.
Gewoon omdat de ''Werkelijke'' Identiteit van organisaties een fundamenteel onderdeel is voor succes en groei. Zonder dat wordt het voor bedrijven in de huidige samenleving een moeizaam proces.
Auteur Wim de Vries
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1477626752
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapde moed van imperfectiewetenschap in beeldgedrag in organisaties in Studie en Cursusgedrag in organisaties 14e editiegesprekken in organisatiesrecht voor organisaties in Boekenfouten maken moedgedrag in organisaties robbinsde moed jezelf te zijngedrag in organisaties alblas in Studie en Cursuseindknop gordijnroederiverdale voorraadpot coffeeschotel ontvangerbritains landrover in 1:32marklin 1965 in H0