1 Zero absolu 9789052891972 Rocca€ 9,55
Kotler over marketing 9789052617862 Philip Kotler
€ 12,90
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
141sinds 4 apr. '23, 13:06
Kenmerken
AuteurPhilip Kotler
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789052617862
Jaar (oorspr.)2010
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Kotler over marketing
Auteur: Philip Kotler
ISBN: 9789052617862
Conditie: Als nieuw
Kotler is marketing. Iedereen die iemand is in marketing moet dit boek lezen.
Al Ries, co-auteur 22 onwrikbare wetten van de marketing
Een meesterlijk werk door de meester van het marketingdenken¿
De laatste inzichten over alle blijvende thema¿s over het vinden,
krijgen en behouden van klanten.
George S. Day, auteur van Market Driven Strategy
Een schatkist aan praktische inzichten over moderne marketing - alsof je deelneemt aan een master class van ¿s werelds leidende marketing professor.
Christopher Lovelock, auteur van Product Plus en Service Marketing
Een niet te overtreffen kans om kwaliteitstijd door te brengen met ¿s werelds leidende marketing denker.
Professor Leonard L. Berry, auteur van Discovering the Soul of Service
Verplichte literatuur, vanaf de verrassende schets van het leven in 2005 tot de laatste kijk op het aanpassen aan de Nieuwe tijd van Elektronische Marketing.
Stan Rapp, Voorzitter en CEO van McCann Relationship Marketing Worldwide
Titel: Kotler over marketing
Auteur: Philip Kotler
ISBN: 9789052617862
Conditie: Als nieuw
Kotler is marketing. Iedereen die iemand is in marketing moet dit boek lezen.
Al Ries, co-auteur 22 onwrikbare wetten van de marketing
Een meesterlijk werk door de meester van het marketingdenken¿
De laatste inzichten over alle blijvende thema¿s over het vinden,
krijgen en behouden van klanten.
George S. Day, auteur van Market Driven Strategy
Een schatkist aan praktische inzichten over moderne marketing - alsof je deelneemt aan een master class van ¿s werelds leidende marketing professor.
Christopher Lovelock, auteur van Product Plus en Service Marketing
Een niet te overtreffen kans om kwaliteitstijd door te brengen met ¿s werelds leidende marketing denker.
Professor Leonard L. Berry, auteur van Discovering the Soul of Service
Verplichte literatuur, vanaf de verrassende schets van het leven in 2005 tot de laatste kijk op het aanpassen aan de Nieuwe tijd van Elektronische Marketing.
Stan Rapp, Voorzitter en CEO van McCann Relationship Marketing Worldwide
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1477640834
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiephilip kotler in Boekenprincipes van marketing 8e editiewetenschap in beeldinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e druknike dunk midspeakers renault megane 3 vervangenmercedes om601burberry schoudertasverrijker 10x50 in Verrekijkers