Teletubbies; Dansen 9789089418142€ 6,80
Strategie En Management 9789059016231 W.w.m. Overbeek
€ 14,90
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
20sinds 4 apr. '23, 13:41
Kenmerken
AuteurW.w.m. Overbeek
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789059016231
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Strategie En Management
Auteur: W.w.m. Overbeek
ISBN: 9789059016231
Conditie: Redelijk
Strategie en Management. Dat doe je zo!
Dit boek is een praktijkgerichte en 'receptgestuurde' handleiding voor het opstellen van een geaccepteerd strategisch plan en geeft tevens een aantal vernieuwde managementconcepten voor de opstelling en uitvoering daarvan.
Weinig bedrijven hebben een heldere businessdefinitie of een missie, laat staan een duidelijke bedrijfsstrategie. Toch is dit noodzakelijk om een bedrijf goed te managen.
Als redenen worden veelal genoemd: niet nodig, te moeilijk, geen tijd, te duur, wel geprobeerd, maar vastgelopen.
Dit boek laat zien dat al deze vooroordelen onjuist zijn.
De lezer wordt op een overzichtelijke en heldere wijze getoond hoe de strategie kan worden bepaald en hoe op doeltreffende wijze te komen tot een actieplan om de gekozen bedrijfsstrategie te realiseren. Dit alles in samenwerking met - en met instemming van - bestuur, directie, ondernemingsraad, management, personeel en vakbond.
Tevens worden een aantal managementtechnieken besproken die de opstelling, uitvoering en implementatie op effectieve wijze ondersteunen. In deze zin zijn ze ook generiek toepasbaar. Deze technieken leveren tevens een effectieve methode tot zelfmanagement.
Titel: Strategie En Management
Auteur: W.w.m. Overbeek
ISBN: 9789059016231
Conditie: Redelijk
Strategie en Management. Dat doe je zo!
Dit boek is een praktijkgerichte en 'receptgestuurde' handleiding voor het opstellen van een geaccepteerd strategisch plan en geeft tevens een aantal vernieuwde managementconcepten voor de opstelling en uitvoering daarvan.
Weinig bedrijven hebben een heldere businessdefinitie of een missie, laat staan een duidelijke bedrijfsstrategie. Toch is dit noodzakelijk om een bedrijf goed te managen.
Als redenen worden veelal genoemd: niet nodig, te moeilijk, geen tijd, te duur, wel geprobeerd, maar vastgelopen.
Dit boek laat zien dat al deze vooroordelen onjuist zijn.
De lezer wordt op een overzichtelijke en heldere wijze getoond hoe de strategie kan worden bepaald en hoe op doeltreffende wijze te komen tot een actieplan om de gekozen bedrijfsstrategie te realiseren. Dit alles in samenwerking met - en met instemming van - bestuur, directie, ondernemingsraad, management, personeel en vakbond.
Tevens worden een aantal managementtechnieken besproken die de opstelling, uitvoering en implementatie op effectieve wijze ondersteunen. In deze zin zijn ze ook generiek toepasbaar. Deze technieken leveren tevens een effectieve methode tot zelfmanagement.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1477658829
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapde cyclus strategie tweedehandshandboek organisatie en managementfinancieel management en financieringbasisboek facility management 3e drukwetenschap in beeldmanagement accounting berekenen beslissen beheersenintroductie in managementorganisatie en management 8e druk in Boekenwerken met supply chain management in Boekencategory management boektamme parkieten in Parkieten en Papegaaienluierbroekjes kruidvatroyal osbornesatinetcampersfendt in Auto-onderdelen