Herbouwen uit het stof 9789055517282 Hoogerland€ 8,85
Kern van Marketing 9789001769444 Rien Hummel
€ 16,55
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
10sinds 20 apr. '23, 18:48
Kenmerken
AuteurRien Hummel, Geert Jan Van Dam
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789001769444
Jaar (oorspr.)2011
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Kern van Marketing
Auteur: Rien Hummel, Geert Jan Van Dam
ISBN: 9789001769444
Conditie: Als nieuw
Kern van Marketing 1e druk is een boek van Rien Hummel uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001769444
In deze splinternieuwe inleiding in de marketing combineren de auteurs de nieuwste ontwikkelingen in de marketing met wat binnen de klassieke marketing nog steeds geldig is. Online marketing, social media, klant- en netwerkori ntatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen worden naadloos ingepast in gangbare marketingthema's zoals de marketingmix.
Kern van Marketing kiest nadrukkelijk een praktijkgerichte insteek; de auteurs zetten marketing daarmee neer als een functie waar activiteiten plaatsvinden als het direct ondersteunen, stimuleren en realiseren van verkopen op korte en lange termijn. Om dit te realiseren zijn er drie voorwaarden waar de marketingfunctie altijd aan moet voldoen: leveren van klantwaarde, genereren van (houdbaar) concurrentievoordeel en samenwerken met andere functies, interfunctionele co rdinatie genoemd. Daarbij moet er voldoende ruimte te zijn in de markt om winstgevend te opereren. In de kern betekent het dat marketeers een zo optimaal mogelijke aansluiting moeten realiseren tussen de mogelijkheden van de externe en interne omgeving, op korte n lange termijn, samen met de collega's van de andere functies.
Zeer herkenbare praktijkcases van drie startende marketeers lopen als een rode draad door boek en bijbehorende website. Met deze en andere voorbeelden wordt de theorie meteen toegepast.Die toepassing gebeurt ook met de discussievragen, begrippenlijst en met de grote hoeveelheid toetsvragen op de website, de extra cases en video's.Kortom, een aantrekkelijk, praktijkgericht alternatief voor de bestaande marketinginleidingen!
Titel: Kern van Marketing
Auteur: Rien Hummel, Geert Jan Van Dam
ISBN: 9789001769444
Conditie: Als nieuw
Kern van Marketing 1e druk is een boek van Rien Hummel uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001769444
In deze splinternieuwe inleiding in de marketing combineren de auteurs de nieuwste ontwikkelingen in de marketing met wat binnen de klassieke marketing nog steeds geldig is. Online marketing, social media, klant- en netwerkori ntatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen worden naadloos ingepast in gangbare marketingthema's zoals de marketingmix.
Kern van Marketing kiest nadrukkelijk een praktijkgerichte insteek; de auteurs zetten marketing daarmee neer als een functie waar activiteiten plaatsvinden als het direct ondersteunen, stimuleren en realiseren van verkopen op korte en lange termijn. Om dit te realiseren zijn er drie voorwaarden waar de marketingfunctie altijd aan moet voldoen: leveren van klantwaarde, genereren van (houdbaar) concurrentievoordeel en samenwerken met andere functies, interfunctionele co rdinatie genoemd. Daarbij moet er voldoende ruimte te zijn in de markt om winstgevend te opereren. In de kern betekent het dat marketeers een zo optimaal mogelijke aansluiting moeten realiseren tussen de mogelijkheden van de externe en interne omgeving, op korte n lange termijn, samen met de collega's van de andere functies.
Zeer herkenbare praktijkcases van drie startende marketeers lopen als een rode draad door boek en bijbehorende website. Met deze en andere voorbeelden wordt de theorie meteen toegepast.Die toepassing gebeurt ook met de discussievragen, begrippenlijst en met de grote hoeveelheid toetsvragen op de website, de extra cases en video's.Kortom, een aantrekkelijk, praktijkgericht alternatief voor de bestaande marketinginleidingen!
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1479003943
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschaprien poortvliet boekenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiebraaf rien poortvlietprincipes van marketing 8e editiede kern van reikiwetenschap in beeldjachttekeningen rien poortvlietwater tapbarbecue gratisachterbumper opel mokkaspiegelkap t5chinees geborduurd in Antiek en Kunst