Het leven van Dante 9789068014617 Risset Jacqueline€ 5,00
Marketing 9789401441070 Philip de Cleen
€ 22,40
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
762sinds 16 jul. '23, 03:58
Kenmerken
AuteurPhilip de Cleen, Philip de Cleen
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789401441070
Jaar (oorspr.)2018
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Marketing
Auteur: Philip de Cleen, Philip de Cleen
ISBN: 9789401441070
Conditie: Als nieuw
Hoe zorg je voor tevreden klanten?
Hoe bind je klanten aan jouw merk?
Welke rol speelt het digitale kanaal in het aankoopproces? Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal. Dit boek stelt een nieuw marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dat veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines – content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen. Marketing. Go with the flow is hét basisboek voor studenten en iedereen in de b2b-, b2c- en non-profitsector met interesse in moderne marketing. Ontdek de digitale extra's op www.ecampuslearn.com:
Titel: Marketing
Auteur: Philip de Cleen, Philip de Cleen
ISBN: 9789401441070
Conditie: Als nieuw
Hoe zorg je voor tevreden klanten?
Hoe bind je klanten aan jouw merk?
Welke rol speelt het digitale kanaal in het aankoopproces? Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal. Dit boek stelt een nieuw marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dat veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines – content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen. Marketing. Go with the flow is hét basisboek voor studenten en iedereen in de b2b-, b2c- en non-profitsector met interesse in moderne marketing. Ontdek de digitale extra's op www.ecampuslearn.com:
- Gratis toegang tot het e-boek
- Meerkeuzevragen om kennis van de stof te testen
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1486906333
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editiewetenschap in beeldinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukmarketing kernstofreborn siliconen in Poppenrolgordijn 250 breedimperiaal jumpy in Dakdragerstales of symphonia gamecubeelements tv