Herbouwen uit het stof 9789055517282 Hoogerland€ 8,85
NIMA marketing lexicon 9789001652340 Nima
€ 7,90
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
40sinds 19 aug. '23, 03:28
Kenmerken
AuteurNima
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789001652340
Jaar (oorspr.)2004
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: NIMA marketing lexicon
Auteur: Nima
ISBN: 9789001652340
Conditie: Goed
NIMA marketing lexicon 4e druk is een boek uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001652340
Sinds 1993 is het NIMA Marketing Lexicon hét naslagwerk voor professionals, docenten en studenten in marketing, communicatie, sales en marktonderzoek.
Het NIMA wil als beroepsvereniging van marketeers de eenduidigheid van de marketingtaal bevorderen. Het NIMA Marketing Lexicon is daarbij een hulpmiddel.
Het Lexicon definieert ruim 3700 begrippen uit de marketing: zuiver, helder en eenduidig. De begrippen zijn ondergebracht in hoofdstukken die elk een specifiek deelterrein omvatten. Tevens bevat het Lexicon een Engelse woordenlijst, waarmee eenvoudig het Nederlandse equivalent van een Engelse term opgezocht kan worden en vice versa. Het Lexicon is ontwikkeld door meer dan 60 deskundigen uit wetenschap en bedrijfsleven, onder auspiciën van het NIMA. Het Lexicon bewijst zijn waarde bij de voorbereiding op examens, maar ook als naslagwerk in de praktijk.
Oorspronkelijke en nieuwe auteurs hebben het lexicon tegen het licht gehouden en geactualiseerd. Vooral de ontwikkelingen op het gebied van e-commerce hebben geleid tot een vrijwel geheel vernieuwde begrippenlijst. De vierde druk van het NIMA Marketing Lexicon is daarmee opnieuw een actuele standaard op het terrein van de marketing.
Titel: NIMA marketing lexicon
Auteur: Nima
ISBN: 9789001652340
Conditie: Goed
NIMA marketing lexicon 4e druk is een boek uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001652340
Sinds 1993 is het NIMA Marketing Lexicon hét naslagwerk voor professionals, docenten en studenten in marketing, communicatie, sales en marktonderzoek.
Het NIMA wil als beroepsvereniging van marketeers de eenduidigheid van de marketingtaal bevorderen. Het NIMA Marketing Lexicon is daarbij een hulpmiddel.
Het Lexicon definieert ruim 3700 begrippen uit de marketing: zuiver, helder en eenduidig. De begrippen zijn ondergebracht in hoofdstukken die elk een specifiek deelterrein omvatten. Tevens bevat het Lexicon een Engelse woordenlijst, waarmee eenvoudig het Nederlandse equivalent van een Engelse term opgezocht kan worden en vice versa. Het Lexicon is ontwikkeld door meer dan 60 deskundigen uit wetenschap en bedrijfsleven, onder auspiciën van het NIMA. Het Lexicon bewijst zijn waarde bij de voorbereiding op examens, maar ook als naslagwerk in de praktijk.
Oorspronkelijke en nieuwe auteurs hebben het lexicon tegen het licht gehouden en geactualiseerd. Vooral de ontwikkelingen op het gebied van e-commerce hebben geleid tot een vrijwel geheel vernieuwde begrippenlijst. De vierde druk van het NIMA Marketing Lexicon is daarmee opnieuw een actuele standaard op het terrein van de marketing.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1488928838
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editiewetenschap in beeldinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentienima in Boekengrondslagen van de marketing 9e drukbrio trein batterijmousseline baby kledingmichelin mcxtrolley hengelsportboeken in Klokken