De culturele eeuw 9789033480461 Rik Pinxten€ 28,00
Stage als leerproces 9789024410910 Cees den Hartog
€ 7,10
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
50sinds 25 aug. '23, 03:16
Kenmerken
AuteurCees den Hartog, Hans Schrijen
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789024410910
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Stage als leerproces
Auteur: Cees den Hartog, Hans Schrijen
ISBN: 9789024410910
Conditie: Goed
Een stage doorlopen of als vrijwilliger werken doe je vooral om praktijkervaring op te doen, om iets te leren. 'Ervaring is de beste leermeester' zeggen ze, maar vaak betekent dat 'door schade en schande wijs worden'. Dit boek biedt hulpmiddelen voor stagiaires en vrijwilligers in welzijnswerk- en onderwijs-instellingen die nieuwe inzichten en vaardigheden willen leren in hun werk. Dit boek is niet in eerste instantie bedoeld voor werkbegeleiders en supervisoren, maar juist voor de lerende zelf.
Hoe leg ik een eerste kontakt met een instelling?
Hoe vind ik mijn plaats in een organisatie?
Hoe maak ik een werkplan en werkverslagen?
Hoe leer ik van mijn aktiviteiten?
Hoe gebruik ik begeleiding?
Een handelingsgeoriënteerd leermodel (met kritiek op het zo populaire ervaringsleren!) fundeert de opvattingen van de auteurs. Het praktische gedeelte van het boek is gebaseerd op ervaringen van stagiaires, vrijwilligers, werkers en begeleiders. Hun antwoorden op de centrale vraag 'waardoor werd een werkervaring een leerervaring' leverde het basismateriaal voor het boek.
Titel: Stage als leerproces
Auteur: Cees den Hartog, Hans Schrijen
ISBN: 9789024410910
Conditie: Goed
Een stage doorlopen of als vrijwilliger werken doe je vooral om praktijkervaring op te doen, om iets te leren. 'Ervaring is de beste leermeester' zeggen ze, maar vaak betekent dat 'door schade en schande wijs worden'. Dit boek biedt hulpmiddelen voor stagiaires en vrijwilligers in welzijnswerk- en onderwijs-instellingen die nieuwe inzichten en vaardigheden willen leren in hun werk. Dit boek is niet in eerste instantie bedoeld voor werkbegeleiders en supervisoren, maar juist voor de lerende zelf.
Hoe leg ik een eerste kontakt met een instelling?
Hoe vind ik mijn plaats in een organisatie?
Hoe maak ik een werkplan en werkverslagen?
Hoe leer ik van mijn aktiviteiten?
Hoe gebruik ik begeleiding?
Een handelingsgeoriënteerd leermodel (met kritiek op het zo populaire ervaringsleren!) fundeert de opvattingen van de auteurs. Het praktische gedeelte van het boek is gebaseerd op ervaringen van stagiaires, vrijwilligers, werkers en begeleiders. Hun antwoorden op de centrale vraag 'waardoor werd een werkervaring een leerervaring' leverde het basismateriaal voor het boek.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1489323539
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapcees holtkamp boekjan de hartogwetenschap in beeldde banketbakker cees holtkamp tweedehandsloes den hollanderwil den hollanderbakbijbel cees holtkampden hertog boekendesign thinking teun den dekkerkaart den haagberkel enschotblauwe leren rokcarrera racebaan f1lowa gtx 39hedge