1 Zero absolu 9789052891972 Rocca€ 9,55
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport 9789054723912
€ 19,50
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
10sinds 6 dec. '23, 17:16
Kenmerken
AuteurRobert Kok, Hugo Gruijters
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789054723912
Jaar (oorspr.)2017
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Auteur: Robert Kok, Hugo Gruijters
ISBN: 9789054723912
Conditie: meerdere condities aanwezig
waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.
Titel: Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Auteur: Robert Kok, Hugo Gruijters
ISBN: 9789054723912
Conditie: meerdere condities aanwezig
waardecreatie binnen de sport
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1496044861
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapsportmarketing waardecreatie binnen de sportwetenschap in beeldsportmarketing waardecreatie binnen de sport in Boekenmijn reis naar binnenkritisch denken binnen het verpleegkundig procesauto motor und sport in Boekenvoeding en sport boeksport en bewegen boeken in Boekeninleiding sport en recht in Boekenmodulair wonen binnen handbereikschildpadplant in Kamerplantenarteluce in Vloerlampentriumph explorer 1200 in Triumphlyrefiat panda panoramadak in Fiat