Iedereen Eet Mee ! 9789023012054 Molenschot Erik€ 4,75
Hebbes 9789052619422 Adriaan Oomen
€ 6,65
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
30sinds 28 dec. '23, 06:19
Kenmerken
AuteurAdriaan Oomen
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789052619422
Jaar (oorspr.)2012
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Hebbes
Auteur: Adriaan Oomen
ISBN: 9789052619422
Conditie: Goed
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd
dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van
een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van
de klant zouden uitgaan?
Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiële)
klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert.
Adriaan Oomen studeerde Communicatiewetenschappen en Marketing aan de Radboud
Universiteit Nijmegen. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring als marketeer en
communicatiemanager bij TNT Post, Reaal en Rabobank. Adriaan won diverse prijzen
met de beroemde 'Jochem de Bruin'-campagne bij de Rabobank, waaronder de titel
'Adverteerder van het Jaar' in 2004 en een 'Gouden Effi e' in 2005. Zijn bureau
ADDFOCUS helpt merken aan een scherpe en onderscheidende positionering.
www.addfocus.nl
Titel: Hebbes
Auteur: Adriaan Oomen
ISBN: 9789052619422
Conditie: Goed
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd
dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van
een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van
de klant zouden uitgaan?
Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiële)
klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert.
Adriaan Oomen studeerde Communicatiewetenschappen en Marketing aan de Radboud
Universiteit Nijmegen. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring als marketeer en
communicatiemanager bij TNT Post, Reaal en Rabobank. Adriaan won diverse prijzen
met de beroemde 'Jochem de Bruin'-campagne bij de Rabobank, waaronder de titel
'Adverteerder van het Jaar' in 2004 en een 'Gouden Effi e' in 2005. Zijn bureau
ADDFOCUS helpt merken aan een scherpe en onderscheidende positionering.
www.addfocus.nl
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1496835812
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapoomen stroomt overadriaan en olivier in Boekenwetenschap in beeldfrancine oomenbassie en adriaan stripadriaan van disbassie en adriaan boekcarry slee hebbesfrancine oomen in Kleutersinspecteur hebben in inspecteur hebbesbarndeurwestfalia nuggetribstof gordijnenspanningsregelaar 24vgouda flora tokio