De culturele eeuw 9789033480461 Rik Pinxten€ 28,00
Karaktervol positioneren 9789492196088 Marc van Eck
€ 31,80
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
10sinds 23 feb. '24, 06:21
Kenmerken
AuteurMarc van Eck
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789492196088
Jaar (oorspr.)2016
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Karaktervol positioneren
Auteur: Marc van Eck
ISBN: 9789492196088
Conditie: Als nieuw
Deze serie mag je niet missen Karaktervol positioneren Merken die zich baseren op een oerkarakter zijn succesvoller. Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Verschillende merkeigenaren, waaronder SNS, Coolblue en Albert Heijn, delen hun inzichten. Marc van Eck vult die aan met scherpe analyses en plaatst ze in een theoretisch kader. Hij laat zien hoe jij een merk een herkenbaar karakter geeft en daarmee succesvoller bent dan de concurrent. Hoe menselijker het merk, hoe sterker. 'Als we als marketeers waarde willen toevoegen aan klanten, de organisatie en de maatschappij zullen we de essentie ofwel het karakter van het merk heel goed moeten kunnen vastpakken en concreet en consistent relevant moeten maken. Zo wordt het merk een inspirerend kompas voor de hele organisatie. Dat vraagt veel inzicht, kennis en vasthoudendheid van merkbouwers' Patrick Kuijsters, director Marketing & Online bij SNS Bank 'Het kennen van het karakter van je merk blijkt heel veel richting te geven aan de hele organisatie over hoe en in welke toon je met de klant wil communiceren om verschil te maken.' Saskia Egas Reparaz, directeur Marketing & Format bij Albert Heijn
Titel: Karaktervol positioneren
Auteur: Marc van Eck
ISBN: 9789492196088
Conditie: Als nieuw
Deze serie mag je niet missen Karaktervol positioneren Merken die zich baseren op een oerkarakter zijn succesvoller. Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Verschillende merkeigenaren, waaronder SNS, Coolblue en Albert Heijn, delen hun inzichten. Marc van Eck vult die aan met scherpe analyses en plaatst ze in een theoretisch kader. Hij laat zien hoe jij een merk een herkenbaar karakter geeft en daarmee succesvoller bent dan de concurrent. Hoe menselijker het merk, hoe sterker. 'Als we als marketeers waarde willen toevoegen aan klanten, de organisatie en de maatschappij zullen we de essentie ofwel het karakter van het merk heel goed moeten kunnen vastpakken en concreet en consistent relevant moeten maken. Zo wordt het merk een inspirerend kompas voor de hele organisatie. Dat vraagt veel inzicht, kennis en vasthoudendheid van merkbouwers' Patrick Kuijsters, director Marketing & Online bij SNS Bank 'Het kennen van het karakter van je merk blijkt heel veel richting te geven aan de hele organisatie over hoe en in welke toon je met de klant wil communiceren om verschil te maken.' Saskia Egas Reparaz, directeur Marketing & Format bij Albert Heijn
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1498897160
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapmarc lagrangemarc chagall boekmarc lagrange boekwetenschap in beeldpsychologie marc brysbaertmarc mulders kopeneck bundel sociaal werk specifiekpositioneren boekeck in Schoolboekenmarc bakkerlange spijkerrokverhaalkopvingino camouflagepoppenverzameling in Poppenhe man popen in Verzamelen