Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Vergelijkende reclame 9789013021219 R.S. le Poole
€ 12,90
Verzenden
10sinds 2 mei. '25, 07:55
Kenmerken
AuteurR.S. le Poole
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789013021219
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Vergelijkende reclame
Auteur: R.S. le Poole
ISBN: 9789013021219
Conditie: Als nieuw
'Hertz has more new cars than AVIS has cars'. Dit soort reclame-uitingen zijn in de Verenigde Staten al lang toegestaan. In Nederland mocht dat niet. In april 2002 is daar verandering in gekomen door nieuwe regelgeving. Het is sindsdien ook in Nederland mogelijk om onder bepaalde voorwaarden in vergelijkende reclame de naam van een concurrent of van diens producten te noemen. Adverteerders, marketeers en juristen zijn de grenzen van die nieuwe regelgeving gaan opzoeken; het gebruik van vergelijkende reclame is duidelijk toegenomen. Nieuwkomers als Tele2 en easyJet hebben vergelijkende reclame gebruikt om marktaandeel van KPN en KLM te veroveren. Maar ook gevestigde bedrijven als Philips, Gazelle, Gillette en Edah zijn de strijd aangegaan.
Dit heeft geleid tot een serie kleurrijke uitspraken van rechters en van de Reclame Code Commissie. Aan de hand van die uitspraken wordt in deze uitgave beeldend uiteengezet wat wel en niet mag op het gebied van vergelijkende reclame in Nederland. De ontwikkelingen worden op een heldere manier toegankelijk gemaakt voor iedereen die geïnteresseerd is in de grenzen van vergelijkende reclame.
Titel: Vergelijkende reclame
Auteur: R.S. le Poole
ISBN: 9789013021219
Conditie: Als nieuw
'Hertz has more new cars than AVIS has cars'. Dit soort reclame-uitingen zijn in de Verenigde Staten al lang toegestaan. In Nederland mocht dat niet. In april 2002 is daar verandering in gekomen door nieuwe regelgeving. Het is sindsdien ook in Nederland mogelijk om onder bepaalde voorwaarden in vergelijkende reclame de naam van een concurrent of van diens producten te noemen. Adverteerders, marketeers en juristen zijn de grenzen van die nieuwe regelgeving gaan opzoeken; het gebruik van vergelijkende reclame is duidelijk toegenomen. Nieuwkomers als Tele2 en easyJet hebben vergelijkende reclame gebruikt om marktaandeel van KPN en KLM te veroveren. Maar ook gevestigde bedrijven als Philips, Gazelle, Gillette en Edah zijn de strijd aangegaan.
Dit heeft geleid tot een serie kleurrijke uitspraken van rechters en van de Reclame Code Commissie. Aan de hand van die uitspraken wordt in deze uitgave beeldend uiteengezet wat wel en niet mag op het gebied van vergelijkende reclame in Nederland. De ontwikkelingen worden op een heldere manier toegankelijk gemaakt voor iedereen die geïnteresseerd is in de grenzen van vergelijkende reclame.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513349043
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetenschap in beeldle petit princele cordon bleu kookboekle creuset kookboekle petit robertnissan jukeaardappelmand in Schalen en Mandenhosta kopenaquarium 60 cm in Aquaria en Toebehorendraak kandelaarw205 360 camerachalet en stacaravan in Caravans en Kamperenmalevichalecto in Mengpanelenkittens biddinghuizen in Dieren en Toebehoren