Handboek Organisatie en Management. Een praktijkgerichte benBieden
C.D.R. de Vaal - Kwaliteitsmanagement in de praktijk
Bieden
Ophalen of Verzenden
676sinds 30 aug. '23, 18:21
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurC.D.R. de Vaal
Productnummer (ISBN)9789055163120
Beschrijving
Ondertitel: Kwaliteit is mensenwerk: verbeelden, verbinden, verbeteren
Taal: Nederlands; Vlaams
Kwaliteitsmanagement in de praktijk gaat verder dan kwaliteitssystemen, modellen,plannen maken, meten en evalueren (het systeemtechnische perspectief). Het gaat ook over cultuur, communicatie, motivatie en teamgedrag (het sociaal-dynamische perspectief). Dit boek brengt beide perspectieven op kwaliteitsmanagement met elkaar in balans. De technieken, instrumenten en checklists kunnen direct in de praktijk worden toegepast. Uitgangspunt is dat niet alleen systemen en boeken tot kwaliteit leiden. Ook de relatie en samenwerking tussen mensen is van cruciaal belang!Het eerste hoofdstuk legt het fundament voor de rest van het boek met een beschrijving van kernbegrippen en uitgangspunten van kwaliteitsmanagement. Daarna wordt in vier delen de plan-do-check-act-cyclus gevolgd. In elk deel komen zowel modellen, systemen en processen (de harde kant van kwaliteitsmanagement) als relaties en samenwerking (de zachte kant van kwaliteitsmanagement) aan de orde...
Taal: Nederlands; Vlaams
Kwaliteitsmanagement in de praktijk gaat verder dan kwaliteitssystemen, modellen,plannen maken, meten en evalueren (het systeemtechnische perspectief). Het gaat ook over cultuur, communicatie, motivatie en teamgedrag (het sociaal-dynamische perspectief). Dit boek brengt beide perspectieven op kwaliteitsmanagement met elkaar in balans. De technieken, instrumenten en checklists kunnen direct in de praktijk worden toegepast. Uitgangspunt is dat niet alleen systemen en boeken tot kwaliteit leiden. Ook de relatie en samenwerking tussen mensen is van cruciaal belang!Het eerste hoofdstuk legt het fundament voor de rest van het boek met een beschrijving van kernbegrippen en uitgangspunten van kwaliteitsmanagement. Daarna wordt in vier delen de plan-do-check-act-cyclus gevolgd. In elk deel komen zowel modellen, systemen en processen (de harde kant van kwaliteitsmanagement) als relaties en samenwerking (de zachte kant van kwaliteitsmanagement) aan de orde...
Advertentienummer: m2017150723
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapkwaliteitsmanagement in de praktijkbiv in praktijkwiskunde in de praktijkwetenschap in beeldecologisch groenbeheer in de praktijkprocesmanagement in de praktijkact in de praktijkwiskunde in de praktijk kennisbasisethiek in praktijkmedicatie in de praktijkrolf benz bank 322specialized torchpvc bocht 45 gradenveloretti 16 inch in Fietsen en Brommersborenslijp in Slijpmachines