S. van Beek - De grote illusie€ 2,50
Ton Borchert - Essentie van dienstenmarketingmanagement
Bieden
Ophalen of Verzenden
260sinds 29 jan. '24, 18:32
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2016
AuteurTon Borchert; Wouter de Vries
Beschrijving
9789001850975
Ik verstuur dezelfde of volgende dag. Ik heb meerdere boeken opleiding Hanze bedrijfseconomie en technische bedrijfskunde.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 250
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert je hoe je binnen een dienstverlenende organisatie voor een efficiënt marketingbeleid zorgt. Helder geschreven, praktijkgericht en to the point.Waarom kiezen voor Essentie van dienstenmarketingmanagement?*compact en toch zeer compleet;*veel aandacht voor nieuwe marketingtools als social media;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.De dienstensector is steeds meer zichtbaar geworden in onze maatschappij. Banken, horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, luchtvaartbedrijven, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media), het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creëren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Hiervoor is grondige kennis van dienstenmarketing nodig. Essentie van dienstenmarketingmanagement gaat op gestructureerde wijze in op dit vakgebied. Dit praktische handboek leert je alles over het hoe en waarom van dienstenmarketing...
Ik verstuur dezelfde of volgende dag. Ik heb meerdere boeken opleiding Hanze bedrijfseconomie en technische bedrijfskunde.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 250
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert je hoe je binnen een dienstverlenende organisatie voor een efficiënt marketingbeleid zorgt. Helder geschreven, praktijkgericht en to the point.Waarom kiezen voor Essentie van dienstenmarketingmanagement?*compact en toch zeer compleet;*veel aandacht voor nieuwe marketingtools als social media;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.De dienstensector is steeds meer zichtbaar geworden in onze maatschappij. Banken, horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, luchtvaartbedrijven, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media), het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creëren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Hiervoor is grondige kennis van dienstenmarketing nodig. Essentie van dienstenmarketingmanagement gaat op gestructureerde wijze in op dit vakgebied. Dit praktische handboek leert je alles over het hoe en waarom van dienstenmarketing...
Advertentienummer: m2075116530
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapessentie van dienstenmarketingmanagementmarketing de essentiewetenschap in beeldmarketing essentie in Boekenmarketing de essentie 13e editieessentie van communicatiedienstenmarketingmanagementton van der lee solitaireton van der kroonpsychologie de essentiemercury 40 pk 2 takt in Buiten- en Binnenboordmotorenspeedtouch 780z8 teddy in Maat 68bilthoven in Fietsen en Brommersdeur 87 x 201