Recht voor de zorg- en welzijnsprofessionalBieden
K. Schermer - De organisatie als hulpmiddel
Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
470sinds 1 feb. '24, 14:50
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2008
AuteurK. Schermer; P. Quint
Productnummer (ISBN)9789031352562
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 368
Hét basisboek organisatiekunde voor opleidingen zorg & welzijn op mbo (niveau 4) en hboniveau! - leerboek én naslagwerk - royaal trefwoordenregister - themagecentreerde websites - competentiegerichte praktijkopdrachten, oefeningen en checklists Er is meer geschreven over leiding geven dan over leiding ontvangen, meer over medewerkers benutten dan over organisaties benutten. En dat terwijl leidinggevenden zwaar in de minderheid zijn! Overigens niets over managementboeken ten nadele gezegd, want ze laten leidinggevenden zien hoe zij de medewerkers kunnen helpen in het uitoefenen van hun functie.Medewerkers hebben echter zelf ook de taak een organisatie optimaal te laten werken om zo gezamenlijk doelen te bereiken. De organisatie als hulpmiddel geeft hierbij deskundige ondersteuning. Auteurs Klaas Schermer en Peter Quint benadrukken hoe belangrijk het is dat medewerkers zien hoe de organisatie functioneert en dat zij weten wat bijdraagt aan een goed en stimulerend werkklimaat en wat belemmerend werkt...
Aantal pagina's: 368
Hét basisboek organisatiekunde voor opleidingen zorg & welzijn op mbo (niveau 4) en hboniveau! - leerboek én naslagwerk - royaal trefwoordenregister - themagecentreerde websites - competentiegerichte praktijkopdrachten, oefeningen en checklists Er is meer geschreven over leiding geven dan over leiding ontvangen, meer over medewerkers benutten dan over organisaties benutten. En dat terwijl leidinggevenden zwaar in de minderheid zijn! Overigens niets over managementboeken ten nadele gezegd, want ze laten leidinggevenden zien hoe zij de medewerkers kunnen helpen in het uitoefenen van hun functie.Medewerkers hebben echter zelf ook de taak een organisatie optimaal te laten werken om zo gezamenlijk doelen te bereiken. De organisatie als hulpmiddel geeft hierbij deskundige ondersteuning. Auteurs Klaas Schermer en Peter Quint benadrukken hoe belangrijk het is dat medewerkers zien hoe de organisatie functioneert en dat zij weten wat bijdraagt aan een goed en stimulerend werkklimaat en wat belemmerend werkt...
Advertentienummer: m2076110290
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschaphandboek organisatie en managementde organisatie als hulpmiddelwetenschap in beeldorganisatie en management 8e druk in Boekende kern van de administratieve organisatieorganisatie van de gezondheidszorgzorgverlening organisatie en beroepopenbaar bestuur beleid organisatie en politiekhandboek organisatie van de huisartsenpraktijkde cockpit van de organisatierood wit blauw vlaggetjesparkeer cameraschuberth jethelmaalten in Pokémonmistlampen astra