Mirjam Broekhoff - Marktonderzoek

€ 60,00
Ophalen of Verzenden
240sinds 14 feb. '24, 16:00
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2021
AuteurMirjam Broekhoff; Harm Stumpel; Erik Kostelijk
Productnummer (ISBN)9789001891244

Beschrijving

Boek is als nieuw! Ik verkoop het omdat ik het niet meer nodig heb.


Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 486

Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
Advertentienummer: m2081096800