Bronis Verhage - Grondslagen van de marketing€ 60,00
Mirjam Broekhoff - Marktonderzoek
€ 60,00
Ophalen of Verzenden
240sinds 14 feb. '24, 16:00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2021
AuteurMirjam Broekhoff; Harm Stumpel; Erik Kostelijk
Productnummer (ISBN)9789001891244
Beschrijving
Boek is als nieuw! Ik verkoop het omdat ik het niet meer nodig heb.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 486
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 486
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
Advertentienummer: m2081096800
Overige advertenties van Ilonka
Meer van Ilonka
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapmarktonderzoek mirjam broekhoffwetenschap in beeldmirjam mous hackmarktonderzoek kooiker in Boekenrendement marktonderzoek in Boekenmirjam van der vegtmirjam mous in Boekenforensische wetenschap in Boekenprincipes van marktonderzoek in Boeken2c mirjam mous in Boekendiagnostiek van alledaagse klachten in Boekenbodywarmer maat 158elektrische convectorberkley frenzytupperware bewaarbus