Ondernemen in netwerken

Bieden
Ophalen of Verzenden
240sinds 12 mar. '24, 13:54
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2004
Productnummer (ISBN)9789023240839

Beschrijving



Ondertitel: nieuwe en groeiende bedrijven in de informatiesamenleving

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 324

Contributors: E. Stam; W. Hulsink; D. Manuel

"Het beeld dat de meeste mensen hebben van een startende ondernemer is dat van de lonesome cowboy – iemand die als het er op aan komt, op zichzelf is aangewezen.
Toch is ondernemen meer een collectief proces. Het herkennen van kansen en het omzetten van deze kansen in een winstgevende onderneming vereisen de steun van anderen. Zo maken diegenen die een onderneming starten op basis van een idee vanuit een moederorganisatie, de zogeheten spin-offs, dankbaar gebruik van hun eerder opgedane contacten.

Tot nu toe zijn de sociale netwerken waarin ondernemers opereren onderbelicht gebleven in de wetenschappelijke literatuur. Ondernemen in netwerken brengt verandering in deze situatie. Het bevat bijdragen van vele Nederlandse en Belgische specialisten op het gebied van ondernemerschap en netwerken. Zij laten zien dat sociale netwerken van wezenlijke invloed zijn op het succes en de groei van ondernemingen... in

Bedrijfskunde business administration boeken
Erasmus universiteit
Advertentienummer: m2091738886