Klaas Weima - Verdiende aandacht

€ 10,00
Ophalen of Verzenden
290sinds 25 mar. '24, 12:08
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2012
AuteurKlaas Weima

Beschrijving



Ondertitel: handboek voor sociale merkcommunicatie en -activatie

Taal: Nederlands; Vlaams

Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.



Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.



Dit praktische handboek bevat:

+ strategische inzichten van vijftig visionairs;

+ de nieuwste communicatiemodellen;

+ veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;

+ handige checklists voor sociale merkactivatie;

+ het antwoord op hoe je merkaandacht verdient;

+ de 'reisplanner' om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.



Klaas Weima is oprichter van Energize, een interactief bureau en helpt merken met het genereren van verdiende aandacht...
Advertentienummer: m2096754611