Jan van Haasteren 2x 1000 stukjes€ 10,00
Ard Heuvelman - Mediapsychologie
Bieden
Ophalen of Verzenden
120sinds 23 apr. '24, 16:44
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2011
AuteurArd Heuvelman; Bob Fennis; Oscar Peters
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 202
In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media. Ard Heuvelman is docent Psychologie van de traditionele en nieuwe media aan de Universiteit Twente. Bob Fennis is als hoogleraar Consumentengedrag verbonden aan de Vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. Oscar Peters is zakelijk directeur van het gedragswetenschappelijk onderzoeksinstituut IBR van de Universiteit Twente.
Advertentienummer: m2107446009
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetenschap in beeldard schenk boekard schenk in Boekenforensische wetenschap in Boekenwetenschap in beeld in Boekenhet avontuur van mens en wetenschap in Boekenwetenschap en techniek op de basisschool in Boekenschrijven voor de wetenschap in Studie en Cursusard eggensmediapsychologie druk 4jagermeister lampunico voortenten in Voortenten en Luifelsjaren 70 tuinschaatsen noren maat 40carbon zadel in Fietsonderdelen