How to make money selling stocks short€ 20,00
Steve Zaffron - De drie wetten van prestatie
€ 60,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
270sinds 23 apr. '24, 22:30
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2009
AuteurSteve Zaffron; Dave Logan
Beschrijving
Ondertitel: herschrijf de toekomst van jezelf en je organisatie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 220
Dit is geen gewoon managementboek over veranderen, maar een boek waardoor de prestaties van individuen en organisaties zichtbaar verbeteren. Het leidt tot resultaten. Zaffron en Logan laten zien hoe een manager passie bij mensen kan ontketenen. De auteurs ontwikkelden hun filosofie na langdurig en diepgravend onderzoek en leiden de lezer met vele praktijkvoorbeelden door de drie wetten. Ze klinken simpel, maar de doorbraak bereik je pas als je ze echt doorleeft en doorwerkt.
1. Hoe een mens presteert hangt samen met hoe hij een situatie interpreteert. Wie begrijpt dat mensen verschillend reageren op situaties kan die kennis gebruiken in zijn feedback op anderen. Een leider zou zijn medewerkers moeten helpen zich weer meester te maken van hun situatie en zich medeauteur van de toekomst te voelen.
2. Hoe een mens een situatie interpreteert wordt uitgedrukt in taal. Leiders luisteren naar anderen en managen de communicatie...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 220
Dit is geen gewoon managementboek over veranderen, maar een boek waardoor de prestaties van individuen en organisaties zichtbaar verbeteren. Het leidt tot resultaten. Zaffron en Logan laten zien hoe een manager passie bij mensen kan ontketenen. De auteurs ontwikkelden hun filosofie na langdurig en diepgravend onderzoek en leiden de lezer met vele praktijkvoorbeelden door de drie wetten. Ze klinken simpel, maar de doorbraak bereik je pas als je ze echt doorleeft en doorwerkt.
1. Hoe een mens presteert hangt samen met hoe hij een situatie interpreteert. Wie begrijpt dat mensen verschillend reageren op situaties kan die kennis gebruiken in zijn feedback op anderen. Een leider zou zijn medewerkers moeten helpen zich weer meester te maken van hun situatie en zich medeauteur van de toekomst te voelen.
2. Hoe een mens een situatie interpreteert wordt uitgedrukt in taal. Leiders luisteren naar anderen en managen de communicatie...
Advertentienummer: m2107568429
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschap48 wetten van de machtde drie paardjes piet wormsteve berrywetenschap in beelddrie stouterdjesde drie paardjessteve rothersteve mccurryde zeven spirituele wetten voor oudersde drie biggetjes boekte huur maastrichtopel vectra automaat in Auto'sman 4x4bmw m3 stuur in Besturingbuizen ontvanger in Telecommunicatie