Kunstgras ongeveer 17.5m2 inclusief zeil voor eronder€ 100,00
Deborah Wietzes - CEX sells
€ 20,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 3,99 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
140sinds 23 apr. '24, 22:49
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2015
AuteurDeborah Wietzes; Beate van Dongen Crombags
Beschrijving
Ondertitel: het inspiratieboek voor merkwaardige customer experiences
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 184
Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit, maar slagen er uiteindelijk niet in. Ze weten in theorie hoe ze stap voor stap tot een goede klantbeleving komen, maar missen concrete handvatten om het ook echt in praktijk te brengen.CEX SELLS is het inspiratieboek voor bedrijven die onderscheidende klantreizen willen neerzetten, om zo hun bedrijfsdoelstelling te realiseren. Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes behandelen de verschillende ingrediënten van een goede klantbeleving. Ze laten zien hoe nationale en internationale voorlopers hun klantbeleving hebben weten te optimaliseren, en wat andere bedrijven daarvan kunnen leren. Een boek dat u geheid op nieuwe ideeën brengt om uw eigen klantbeleving te verbeteren!Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes zijn vanuit VODW verantwoorde...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 184
Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit, maar slagen er uiteindelijk niet in. Ze weten in theorie hoe ze stap voor stap tot een goede klantbeleving komen, maar missen concrete handvatten om het ook echt in praktijk te brengen.CEX SELLS is het inspiratieboek voor bedrijven die onderscheidende klantreizen willen neerzetten, om zo hun bedrijfsdoelstelling te realiseren. Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes behandelen de verschillende ingrediënten van een goede klantbeleving. Ze laten zien hoe nationale en internationale voorlopers hun klantbeleving hebben weten te optimaliseren, en wat andere bedrijven daarvan kunnen leren. Een boek dat u geheid op nieuwe ideeën brengt om uw eigen klantbeleving te verbeteren!Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes zijn vanuit VODW verantwoorde...
Advertentienummer: m2107572016
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapdeborah harknesswetenschap in beelddeborah raney in Boekendeborah raney in Romansforensische wetenschap in Boekenwetenschap in beeld in Boekenhet avontuur van mens en wetenschap in Boekenwetenschap en techniek op de basisschool in Boekenschrijven voor de wetenschap in Studie en Cursuscexferplast 120spiegel 90x180fiat 500 abarth roodbali houtschuur in Glas en Ramen